Originally posted by @rie
dop erin staat de schakelaar aan dop eruit is ie verbroken
dus als je hem aansluit zoals nu is het hetzelfde als bij standaard ontsteking en contactslot
dus om een werking te krijgen als jij wil zal je hem tussen een belankrijke draad(pickup) moten zetten als je de dop eraf trekt word deze draad onderbroken en vonkt dus niet meer
Originally posted by Rijk de B
De draden omkeren
nee niet op je frame zetten je moet hem als gewone schakelaar gebruiken dus signaal draad doorknippen en de killswitch daar tussen zettenOriginally posted by Marlon
Zonet ff 1 draad tussen de draad van de ontsteking naar bobine gedaan
En 1 draad naar frame voor massa.
En nog steeds het zelfde probleem
Originally posted by @rie
bij selletra is dat draadje wat aan je bobine zit net als bij je standaard ontsteking als er spanning op staat (dop erop-> schakelaar aan) zal ie dus niet starten
daarom moet het niet aan het draadje die je er normaal voor gebruikt maar op je signaal draad tussen stator en bobine
Originally posted by Enrico@nrg
Is geen bullshit... Dat draadje is meer voor gebruik van een schakelaar.. Als je zo een met een dopje gebruikt kun je hem dus niet hetzelfde aansluiten.
Originally posted by Enrico@nrg
Ja, maar zoals jij het zegt klopt het ook gewoon nietOf werkt hij nou wel?
dat had je tog ook wel eerder kunnen bedenken dat het daaraan lag dat wou ik de hel tijd al duidelijk makenOriginally posted by Niek-H
dan ligt het aan zijn switch... ik had ook een selettra met kill-switch... heb de witte draad op bobine/cdi aangesloten ( dat losse draadje ) en de zwarte op me frame.... werkt perfect.... dan moet het aan zijn killswitch liggen... want normaal werkt het perfect