Kapotte Vespa kopen

armooknol

Member
beste mensen , ik heb op facebook een scooter gezien vespa primavera 2019. Dz veaagrpijs is laag omdat de scooter kappe schade heeft( schade aan de voorkant) is het mogenlijk om dit te repareren of zal dit te duur zijn.? Graag hulp39E63CB8-C92A-4243-B8E5-EF2C1272D480.png04968824-FB4A-458A-9614-219E3F5F6BA8.png
 
Advertisement - register to remove this

Het is moeilijk te zien wat er kapot is aan de kappen, op het spatbord na.

Toch ziet het er wel naar uit dat in ieder geval het beenschild/spatbord vervangen moet worden (300eu). Ook het windscherm uiteraard maar die kun je vaak voor 50eu wel op de kop tikken.

Voorvork zal ook vermoedelijk krom zijn (125eu 2dehands) en ben ook bang voor bilschade/beugels. Kleine onderdelen zoals knipperlicht etc ook 50eu zeker.

(zelf)Repareren voorscherm indien mogelijk 30 eu. Indien niet mogelijk 200eu

Als de prijs heel aantrekkelijk is en je er zin in hebt moet je er voor gaan.
 
Zou er niet aan beginnen, hoogst waarschijnlijk leuk om er delen eraf te halen..

Wat goedkoop lijkt kan best wel eens een hele dure uitgaven gaan worden.

Scooter komt waarschijnlijk van een ongeval, dus zou wel eens dingen gebogen of gebroken kunnen zijn.
 
Verstandige keuze, ik had al een poosje terug hetzelfde geschreven als sisma en eurokit (stond nog in concept), ik had het je afgeraden doordat je gewoon niet goed weet wat allemaal krom is en alle extra verrassingen.
 
Ik weet hoe die dingen werken

Zelf in het verleden een peugeot kisbee gekocht voor 430 euro.

Was volgens mij ook een schade scooter.. Heb zeker iets van 700 euro erin gepompt om het ding weer goed te krijgen.

Dat zijn slijtage delen vervangen plus alles wat onder de roest zat(dus ook wat vijzen ect) en die Vijzen kosten al zelf 1 a 4 euro per stuk.

En als je dan even een bestelling plaats, zie je zo je kosten stijgen waarvan je behoorlijk gaat schrikken.
 
Back
Top