Kapotte vsnaar.

Advertisement - register to remove this

Hoe kan ik dat checken?

Wanneer de snaar tussen beide poelies ligt kun je de carterrand als referentiepunt gebruiken. Dus vanaf de carterrand tot aan de zijkant van de snaar meten. Dit doe je dan vooraan bij de vario en achteraan bij de koppeling. Zo zie je of de snaar wel of niet in een lijn loopt.
 
Die halfpoulie kan je ook wegflikkeren, die aan de voorkant bij de vario zit. Die is waarschijnlijk de boosdoener, maar zo te zien is je snaar te lang.... althans dat lijken echt aanloop sporen waar je snaar tegen je carter aanloopt. Dat kan alleen als ie te lang is omdat je dan te hoog in de achterpoulie kan komen
 
Die halfpoulie kan je ook wegflikkeren, die aan de voorkant bij de vario zit. Die is waarschijnlijk de boosdoener, maar zo te zien is je snaar te lang.... althans dat lijken echt aanloop sporen waar je snaar tegen je carter aanloopt. Dat kan alleen als ie te lang is omdat je dan te hoog in de achterpoulie kan komen
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik heb ook een andere erin gezet en merk enorm verschil in rijden. Het gat wat ik in de kickstratdeksel heb geboord werkt ook perfect want ik kan de koppeling met blote hand vastpakken zonder dat mn hand wegbrand haha. Thx voor de hulp!
 
Die halfpoulie kan je ook wegflikkeren, die aan de voorkant bij de vario zit. Die is waarschijnlijk de boosdoener, maar zo te zien is je snaar te lang.... althans dat lijken echt aanloop sporen waar je snaar tegen je carter aanloopt. Dat kan alleen als ie te lang is omdat je dan te hoog in de achterpoulie kan komen
Ik bedenk mij net; ik heb een tijd geleden een polini variateur erin gezet, deze is een stuk kleiner dan de originele variateur. Zou hierdoor mijn vsnaar te klein zijn?
 
Back
Top