[kansloos] Het grote chat topic!

Status
Not open for further replies.
kan je dat zomaar maken :/

Het ene ratje was mooi bruin en zag er lief uit :)
niet echt ziek uitziend ofzo, maar echt rillend van de kou...
 
in principe is dat gewoon diefstal...

en dierenbescherming brengen brengt enkel burenruzie en gaan ze waarschijnlijk naar een Asiel :'(
 
probleem is dat ie dude beetje simpel is en niet snapt dat die beestjes binnen horen :(

Bij dat katje had ie ook niet door dat ie nog véél te jong was om een nacht buiten te blijven...

*zucht* Ik kan niet laten om het me aan te trekken (wat eigenlijk niet zou moeten, want de andere buren doen ook nix :rolleyes: )
Maar het zijn wel levende wezens...
 
Originally posted by Razma
probleem is dat ie dude beetje simpel is en niet snapt dat die beestjes binnen horen :(

Bij dat katje had ie ook niet door dat ie nog véél te jong was om een nacht buiten te blijven...

*zucht* Ik kan niet laten om het me aan te trekken (wat eigenlijk niet zou moeten, want de andere buren doen ook nix :rolleyes: )
Maar het zijn wel levende wezens...

je kunt er toch wel gewoon iets van zeggen? het ergste wat er kan gebeuren is dat dei buurman zegt: "najah boeie"

dan heb je het iig geprobeerd
 
Hmms op me smoel geklapt met de brommer vanmorgen denk. :D

Net was Kobus zegt Inne, gewoon ontvoeren die beestjes anders vriezen ze binnekort waarschijnlijk kapot :|
 
Misschien, jij ook? 8)

Opeens moet me stagebegeleidster me opdrachten een week van te voren hebben, betekent dus morgen mailen, de SLET!
 
Coke.........Tot 3 kilo :p

Nee, in principe alle gevaarlijke stoffen die in tankcontainers vervoerd worden.
Of geconditioneerd transport in droge box containers
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top