[kansloos] Het grote chat topic!

Status
Not open for further replies.
mwoa... denk t niet... is nog zoveel te neuken op deze aardkloot, en heb een lekker leventje + ben niet de lelijkste... why should I? :) Zit nix tegen... alleen jij :|
 
Hmm, sorrie :*
Was niet me bedoeling..

Je moet maar denken, er is maar een de beste en dat ben je ZELF !
Tsjakkaaaa !!!
 
Ik heb een zwak voor kleine huisdieren...

Nu staat er al twee weken @ ons appartement een soort konijnenhok buiten voor de deur van de buren met een doek over...

Eerst dacht ik dat ie leeg was (wie laat nu met dit weer z'n huisdier buiten!), maar de laatste dagen zie ik wel eens strooisel op de grond voor het hok liggen...

Vanochtend kon ik het niet laten omdat het doek half weggescheurd/geknabbeld om ff kijken... Blijken er één of twee ratjes (denk twee) in het hok te zitten, helemaal rillend...
weinig eten, weinig strooisel, niet schoongemaakt en vooral in de vrieskou...

Ik kan er echt niet tegen :(

Zou ik gaan aanbellen?

De eigenaar is een beetje simpele dude met twee katten. Het ene jonge katje had ie eens een keertje buiten gezet 's avonds toen ie nog maar een paar weken oud was en amper kon lopen. Die nacht (was echt laat) hebben we het beestje binnen gehouden bij ons...

De andere kat die hij heeft is totaal ondervoed, bang en totaal verwaarloosd. Ook die moest 's nachts altijd buiten. Op zich moet het kunnen als zo'n kat gezond is, maar daar was ze echt te mager voor. We gaven ze dan ook altijd eten en mocht vaak lekker warm binnen slapen in een doos bij ons. Jammer genoeg zien we het beestje niet meer... omdat ze zo zwak was denken we dat ze ergens doodgevroren is...

Jammer dat zo'n mensen niet snappen dat ze fout met hun huisdieren omgaan :'(

... mja.. moest ik ff kwijt
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top