Kan ik hier nog mee verder?

stephan06

Banned
He hallo,

ik had dus een prob dat mijn scoot niet meer wou lopen, maja dat terzijde.

Ik haal gister mijn petje eraf, cilinder ook..

Zie ik dat 1 zuigerveer naar de kloten is en heeft dit (zie foto) in mijn zuiger veroorzaakt, en de cilinder is nog goed.

Kan ik hier nog mee rijden, want het verschil is minimaal, en past goed in de cilinder.

Kom niet met een verhaal aan dat ik er beter aan doe om een nieuwe te kopen, want hij gaat toch de deur uit..

Thnx voor de replys
 
Advertisement - register to remove this

nieuwe zuiger kopen.

of je bent zo aso dat je nieuwe zuigerveren probeert, en dat ie daarmee nog doorloopt. Maar dan ben je wel kankermatig als je hem doorverkoopt terwijl ie halfgaar is, zuiger kost 70 piek max
 
je schrijft net dat alleen je zuiger naar de kloten is, waarom zou je dan ook een andere cyl kopen? Koop gewoon een nieuwe zuiger en dan 100-150 km inrijden
 
Originally posted by PoliniRunner
je schrijft net dat alleen je zuiger naar de kloten is, waarom zou je dan ook een andere cyl kopen? Koop gewoon een nieuwe zuiger en dan 100-150 km inrijden

:| Omdat ik ergens vaag gehoord heb hierover..
 
Ja Daniel. Dat was idd zo ja. Waarom zou ie nou stuk zijn gegaan ?
1. el cheapo, hoewel ik er 7000km mee heb gereden in me neo's.
2. Daanje styling na 10km meteen maar ff brienenoord af plat erop en 105 teller vlammen
 
Waarom zijn die malossi zuigers eigenlijk zo duur?
Via inet zijn ze iets van 125,- in de winkel richting 200...
Best asso als ik er bij nadenk..

Tip: koop nooit zuiger veren van malossi in de winkel!
 
mhr zuigers zijn duur omdat het topzuigers uit de asso en vertexfabrieken zijn, gesmeed en wel, en dan ook nog eens met het geldtrekkende malossi plakmerk erop.
 
Originally posted by MASTER
ey stephan is dat van je speedfight?????

Hoe heb je dat voor me kaar gekregen?

Nou ja ik zie je binnen kort wel.

Greetz

Ja, helaas wel :| :'( Ik zat vorige week te denken om mijn zuigerveren maar een keer te checken, aangezien ie als wat kilometertjes achter de rug heeft...

Te laat dus...
 
Back
Top