This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

kan alleen mij gebeuren

marbossi

Well-Known Member
ik had net boeken opgehaald en reed weg van school. Een hobbelige bocht door en met 50km/u opeens BAF! uitlaat eraf. Mijn nieuwe R, bocht naar de klote, ophanging naar de klote, dr70 flens ook stuk , er is daar namelijk een stuk afgebroken bij ophanging. Maar goed dit staat natuurlijk niet zomaar in tuning algemeen. IK ga denk ik een gilardoni kopen. die zonder kop. kan ik mijn dr70 kop daar op zetten? die is nog gewoon goed.
 
Ik denk het niet, die vorm kan wel wat anders zijn, de buitenkant van het koelvloeistof banen langs de cilinder. Duz ik zou het er niet op gokken eigenlijk. DR niet meer te lassen trouwens?
 
waar zou je dat kunnen laten lassen? (uitlaat)
dr is denk ik niet meer te fixen en ja ik raakte een opstaande tegel maar met uitlaat, die bleef zo'n beetje haken aan een tegel.
weet niemand het zeker of dr70 kop past? std heb ik ook nog maar dat zal wel iets minder lopen
 
schrijf een brief naar de gemeente en stel hen aansprakelijk. ( heb al is eerder zoiets gelezen maar dan over voorvork) dit moet haalbaar zijn, maak foto van De plek en een getuige is altijd makkelijk!

Toedels
 
IDD !!! Voor dit grappie kan je de gemeesnte aansprakelijk zetten ! Zoek effe op het forum, er zijn hier al eens eerdere verhalen over geweest......
 
mark@typhoon had een athena cillinder gekocht voor zen typhoon en daar wilde ie ook zen dr70 kop voor gebruiken. dit ging toch niet helemaal zoals planned want het zaakie sloot niet goed af en ging lekken.
 
De gemeente aansprakelijk stellen is zeker een goed idee. Het nadeel is dat het erug lang kan gaan duren. Maar je hebt nix te verliezen toch? Waarschijnlijk gaan ze wel moeilijk doen over je uitlaat en 70cc maar jah
 
vandaag kwam een klasgenoot met een yasuni Z terug naar school. Hij reedt over dezelfde tegel als ik en... ja je raadt het al.
uitlaat is nog wel redelijk dacht ik maar ook zijn cilinder is op dezelfde manier als de mijne kapot.
Btw, ik had nog ff naar b.m.s. gebeld en die gast vertelde dat niemand waarschijnlijk mijn uitlaat nog kan redden:'(
 
DR70 kop is rond, originele kop is vierkant met ene hoek zegmaar. Kweetniet wat de gilardoni voor vorm heeft.

Maare heel vaak gaat een kop lekken, en sluit het dus toch neit goed af.