This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

JS-tuning Carbon sprinters 2009

Ik bedoelde ook gebruik van gelcoat bij het maken van de glasvezel mal. Maar idd, wanneer je aan de gelcoat gaat schuren wordt het dof. Je zou het kunnen polijsten, maarja dan is spuiten misschien net zo makkelijk....

Jossie is toch mijn sponsor haha, maar ik gebruik wel gelcoat, alleen als ik het schuur krijg ik snel kleine putjes etc, en je kunt het idd polijsten.

De mal van Bas Kuzee zal niet gespoten worden die heb ik gepolijst!

Kap is trouwens mislukt door mengverhouding / mengen, hij blijft te flexiebel..

kees,

ik zag dat bas bezig is met je voorvork.
je hebt mijn balhoofd dus niet meer nodig?
kun je mij wat pictures sturen van je balhoofd/voorvork hoe jij heb nu in elkaar heb zitten.
en hoe heb jij de rem? je hebt ook trommel rem voor toch?

Ik zou het eventueel wel kunnen gebruiken eigenlijk, dus mocht je het niet erg vinden wil ik het nog best hebben.

Mijn voorvork + frame ligt bij bas dus kan helaas geen foto's maken en sturen, me frame hoop ik over een week oid hier te hebben staan en dan kan ik je foto's sturen.

Heb inderdaad trommel, moet een nokje gelast worden op de linker poot voor blokkering van het trommelhuis that's it.

Ziet er allemaal heeel netjes uit Kees!
Ik ben er haast zeker van dat dit het lichtste scooter70 exemplaar wordt in 2009 met die vergaande gewichtsobsessie van je.
Nu alleen zorgen dat hij vanaf het begin van het seizoen hard knalt zonder dipjes of andere gekheid en dan kun je een serieuze gooi naar de titel doen.

Eindelijk na (lees VEEL) pogingen toch gelukt om een degelijke achterkap te maken. Het grootste probleem is dat ik het mooi, sterk en super licht wil hebben.

Beide helften zijn dus los van elkaar gemaakt en aan elkaar gelijmt. De laatste helft is maarl iefst 4 maal gemaakt voordat hij naar tevredenheid was 8P

Maargoed het resultaat mag er zijn, de kap zoals onderstaand afgebeeld weegt 1160 gram. De naad word nog enigzins dicht gemaakt met zwarte epoxyhars. Ook word er in de kap nog een carbon buis gelijmt voor de ophanging.

Erg moooi Kees :*

Khoop het complete pakket te zien op Zandvoort! Maar hoe staat het met de rest van de scoot ?

Best goed! Basje heeft de voorvork erin gehangen, bussen zitten erin, velg draait en remt. Alleen moet er even een langere balhoofdbuis op gemaakt worden.

Vanavond bezig geweest met het maken van de ophanging van de carbon achterkap. Ik heb een carbon buis besteld en deze ga ik aan de binnenkant van de achterkap er tussen lijmen en die leunt dan op het frame en zit daar aan vast gebouwt. Hierdoor word de kap steviger en is de ophanging degelijk.

Als het allemaal goed gaat volgende week blok ophalen en volgende week zaterdag banken

Maar desondanks zijn er nog een een hele kleine prul dingetjes die moeten gebeuren..

Teeering, jij steekt echt veel tijd in die kappen he !

Maar ziet er wel netjes uit Keezzie.

Ben benieuwd wat voor tijden je gaat boeken! Succes