Jouw droomauto Topic #5

mwa dat lijkt zo :) Daar zijn duizenden arbeiders uit andere landen die in gare auto's rijden. Is ook zo raar daar, een man met een andere nationaliteit kan nooit de nationaliteit van de VAE verkrijgen, een vrouw wel. Iemand die niet van de VAE is verdient de helft van iemand die dat wel is, voor hetzelfde werk. (heb het wel over arbeiders en vooral vrachtwagenchauffeurs, zou niet weten hoe het zit met topmanagers enz...) Maarja, er zijn heel veel vette auto's ja :p
 
mwa dat lijkt zo :) Daar zijn duizenden arbeiders uit andere landen die in gare auto's rijden. Is ook zo raar daar, een man met een andere nationaliteit kan nooit de nationaliteit van de VAE verkrijgen, een vrouw wel. Iemand die niet van de VAE is verdient de helft van iemand die dat wel is, voor hetzelfde werk. (heb het wel over arbeiders en vooral vrachtwagenchauffeurs, zou niet weten hoe het zit met topmanagers enz...) Maarja, er zijn heel veel vette auto's ja :p


hmmz ja dr was laatst zon docu hier op tv, over al die arbeiders die daar alle luxe hotels enzo bouwen. die lui werken iets van 14 uur per dag en slapen dan in van die afgedankte flats waar ze met 5 man op een kamertje zitten(met 45graden). en alleen omdat ze met dat beetje geld hun familie in leven kunnen houden. en ondertussen zien ze wel alle rijkdom van de echte VAE'ers

veel arbeiders pleegden er ook zelfmoord ed....maarja waar het om ging was dat wij alleen maar de mooie beelden te zien krijgen en iedereen denkt dat het daar geweldig is.....

ontopic :p

600 pagina's vol moois uit dubai:

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=276744
 
mijn droombak

a214748364830092006205804_2.jpg


in het zilver
 
mwa dat lijkt zo :) Daar zijn duizenden arbeiders uit andere landen die in gare auto's rijden. Is ook zo raar daar, een man met een andere nationaliteit kan nooit de nationaliteit van de VAE verkrijgen, een vrouw wel. Iemand die niet van de VAE is verdient de helft van iemand die dat wel is, voor hetzelfde werk. (heb het wel over arbeiders en vooral vrachtwagenchauffeurs, zou niet weten hoe het zit met topmanagers enz...) Maarja, er zijn heel veel vette auto's ja :p

Gast die ik ken is er heen gegaan om die eilanden op te spuiten voor die sjeiks daar. DIe heeft me toch een partij geld verdiend daar.
Was wel voor een nederlands bedrijf, misschien dat dat wat uitmaakt
 
Dat is iets heel anders he :) Nederlands bedrijf neemt het werk aan voor een bepaald bedrag + er is volgens mij niet echt veel concurrentie op dat gebied, dus genoeg geld te verdienen :)
Ik heb het echt over die Aziatische mensen die daar gaan werken om te verdienen.
 
Daar in dubai is ook 0.0 criminaliteit. Ze hebben de zaakjes daar goed op orde imo :)

15465dubai_08.jpg


15465dubai_29.jpg
 
Dinnetje van mn bro is er opgegroeid, vrij sick daar qua rijkdom etc. Als 8 jarige meisjes geef je elkaar kettingen van 2000 dollar cadeau etc. 8P
 
Woei, net in 147 1.9 16v JTD Q2 gereden. Ding heeft een sper differentieel, ding glijdt gewoon niet weg. Echt sick, stuurt echt lekker strak.
 
Was niet goedgekeurd voor de weg, bij google heb je hem zo als je effe zoekt. Maar ik vond ook alleen pics in aanbouw.
 
Zo hoeft het van mij ook weer niet, maar beter 19 inch met een flink pak rubber eronder, dan 26 met 5cm rubber.
 
Mercedes-Benz Mclaren SLR cabrio :




Mercedes-Benz CLS 63 AMG :







Mercedes-Benz CLS Brabus Rocket :




Mercedes-Benz E 63 AMG :




Mercedes-Benz S 65 AMG :







Mercedes-Benz SL 55 AMG :




Zeker wel droomauto's van me 8)
 
Morgen in mijn droombak rijden! Z3 M Coupe. Hij gaat er echt wel komen met een jaar of 5 dus is wel lekker dromen dan. :)
Gaat ook nog iemand mee met een Lotus Exige waarschijnlijk. We zijn in Bergen de hele dag waarschijnlijk voor foto's.

Deze
DSC00023.jpg

DSC00020.jpg


Gister nog een Audi A4 3.0 tdi gereden van Breda naar Harlingen. Lange rit, maar oh oh wat een fijne wagen zeg. Als je veel kms maakt is dit echt de ideale auto. Niet te groot en toch super snel en nog aardig zuinig (7,6L/100km) met flink poken :)
 
Back
Top