Jouw droomauto Topic #5

Is van eigenaar van Fenka, staat er elke dag (vlakbij Muus). En Ziengs heeft er ook èèn. En die staat of in de loods (oud Ziengs) of bij ze huis, vlakbij Hertenkamp. :)

heb m wel eens bij de hertenkamp gezien idd. Afgelopen keers spotte ik m naast de kolk.
 
Is van eigenaar van Fenka, staat er elke dag (vlakbij Muus). En Ziengs heeft er ook èèn. En die staat of in de loods (oud Ziengs) of bij ze huis, vlakbij Hertenkamp. :)

Is Fenka misschien die audiowinkel, bij die rotonde daar zo? Daar stond vroeger altijd een mooie Impreza.
 
JDM y0

:]

WP1024.jpg

IMG_6003.jpg

IMG_5910extra.jpg

IMG_5996.jpg

IMG_6010.jpg


WP10242.jpg

1fgdgfadh.jpg

IMG_2214.jpg

IMG_2191.jpg

IMG_2179.jpg


jummie!
 
Strakke Civics, alleen die ene kofferbak komt van de sloop, en moet nog gespoten worden ofzo?
Verder vind ik dat JDM echt zo'n kansloze uitspraak. Noem dat gewoon ombouwen met respect voor het origineel.
 
Morgen in mijn droombak rijden! Z3 M Coupe. Hij gaat er echt wel komen met een jaar of 5 dus is wel lekker dromen dan. :)
Gaat ook nog iemand mee met een Lotus Exige waarschijnlijk. We zijn in Bergen de hele dag waarschijnlijk voor foto's.

Deze



Gister nog een Audi A4 3.0 tdi gereden van Breda naar Harlingen. Lange rit, maar oh oh wat een fijne wagen zeg. Als je veel kms maakt is dit echt de ideale auto. Niet te groot en toch super snel en nog aardig zuinig (7,6L/100km) met flink poken :)


Toch ook iemand die er verliefd op is. Supervet karretje. Heb je er nog in gereden, hoe rijdt dat nou?
Op zich nog wel betaalbaar ook, maar je hebt 2 versies. Eén met de nieuwe M motor en een met de ouwe.
 
heb m wel eens bij de hertenkamp gezien idd. Afgelopen keers spotte ik m naast de kolk.
Zijn 2 verschillende, die bij Hertenkamp is dus van Ziengs, en die bij de Klok is die van Fenka.

Is Fenka misschien die audiowinkel, bij die rotonde daar zo? Daar stond vroeger altijd een mooie Impreza.
Nee, dat is Car Creations (Denk ik?)
Die kerel heeft nog steeds die Impreza..
 
Back
Top