Jouw droomauto Topic #5

Hmm, ik vind lambo er ook wel tussen passen..

Maar stel dat jij veel centen hebt, en niet wilt opvallen, welke sportauto boven de 1.5/2 ton zou jij dan kopen?

dan zou ik toch wel voor een R8 of Gallardo, dat vind ik gewoon brute bakken voor dat geld..
En voor dat geld koop je ook geen vette sport auto die niet op valt imo ;)
Maar ik zou dus NOOIT een sportauto kopen om mee te patsen, mij gaat het veel meer om de snelheid, de looks die zoon auto heeft..

IK vind gewoon dat je hard moet rijden in een sportwagen, daarvoor zijn ze gemaakt, een beetje kansloos rondjes rijden door de stad om te patsen vind ik maar fout.
 
"Maar stel dat jij veel centen hebt, en niet wilt opvallen, welke sportauto boven de 1.5/2 ton zou jij dan kopen?"

Ik bedoel met optunen iets anders dan opvallend maken ;)

En een niet opvallende sportauto van boven de 1,5 ton bestaat volgens mij niet. Een RS6 bijvoorbeeld zal voor sommige mensen gewoon een Audi zijn, maar er zijn genoeg mensen die zo'n auto van een kilometer zien/horen aankomen.
 
hollanders hebben toch echt altijd wat te zeiken ivm auto's.
heb je veel geld voor een dikke auto, koop je een lambo, zo zo wat een opschepper.
ik denk niet dat wanneer je een lambo KAN kopen, dat je dan plots een fiat panda koopt. imo belachelijke opmerkingen. Ze kopen een lambo/ferrari omdat ze simpelweg kunnen en niet anders hun geld wat er toch TEveel is te spenderen. Tuurlijk, er zijn opscheppers maar die zijn er in de minderheid.
die moeten sparen voor hun auto's. Echt rijke mensen zijn meestal rustige mensen die rustig met hun auto rijden omdat ze slim zijn, ze werken hard?
Posers zul je niet vaak rijk zien.
 
hollanders hebben toch echt altijd wat te zeiken ivm auto's.
heb je veel geld voor een dikke auto, koop je een lambo, zo zo wat een opschepper.
ik denk niet dat wanneer je een lambo KAN kopen, dat je dan plots een fiat panda koopt. imo belachelijke opmerkingen. Ze kopen een lambo/ferrari omdat ze simpelweg kunnen en niet anders hun geld wat er toch TEveel is te spenderen. Tuurlijk, er zijn opscheppers maar die zijn er in de minderheid.
die moeten sparen voor hun auto's. Echt rijke mensen zijn meestal rustige mensen die rustig met hun auto rijden omdat ze slim zijn, ze werken hard?
Posers zul je niet vaak rijk zien.

Idd, Als je zo gaat denken, bij elke ferrari die je ziet....
Er bestaan ook gewoon liefhebbers die daarom een ferrari kopen :)
 
*pats* toen werden ze beiden weer wakker :p

Nieuwe mercedes is tof 8)
05.jpg
 
Dan maar een patser, ik weet zeker dat bijna iedereen het prachtig vindt om overal duimpjes te zien als je in je auto rijdt. :W
(pa van vriendin van me heeft dat ook met z'n 360 Modena F1, alleen zij zelf schaamt zich dood :D)
 
Idd .Op m'n voorlaatste foto zie je ook dat een kerel die een foto trekt van een e63 amg en op de achtergrond rijd er een murcielago voorbij , staat er een rolls-royceen een hummer H2
 
Jules,

waar vind je al die pics van Baki? Ik zag ze ooit op zon exotic cars site maar ben de link ervan kwijt :(
 
Back
Top