Jolly Moto @ Pia Evo AC

Menn0

Ouwe plakkert
Aangezien ik binnenkort een Evo aanschaf vraag ik me af of mijn Jolly Moto hier nog op zal volstaan, of dat ik beter een C20 oid kan nemen. Heb al gesearched maar ik word er niet echt wijs uit. Zo zou ik graag willen weten wat de powerband van een Jolly ongeveer is, want ik hoor nogal eens verschillende meningen :) Tevens heb ik ook geen idee wat een tuned Evo voor toerental draait @ pia ac, ik dacht zelf aan 13 a 14k ongeveer?

Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

grafiekje van freezer(bas) icm met een jolly @mhr team lc.... zo te zien draait hij precies 13000rpm met een mooi vermogen van 17.3 pk:) op een stnd evo zal de uitlaat wel prima voldoen...

114-1447_IMG.jpg
 
Originally posted by Marco_v_W
grafiekje van freezer(bas) icm met een jolly @mhr team lc.... zo te zien draait hij precies 13000rpm met een mooi vermogen van 17.3 pk:) op een stnd evo zal de uitlaat wel prima voldoen...

Hmm idd, alleen mijn Evo wordt getuned :) Maar ja, we gaan wel gewoon proberen dan.
 
is maar net waarop je hem afsteld,

ben wel van mening dat het op pia een goeie all round uitlaat is....
 
Jolly Moto is inderdaad een lekkere allrounder... Ik heb hem zelf op een DR Tuned, en zelfs daarmee loopt het best lekker... Vind alleen het raken van de koelkap een groot manco op een luchtkoeler, voor mij al voldoende reden om over te stappen op een andere uitlaat...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Jolly Moto is inderdaad een lekkere allrounder... Ik heb hem zelf op een DR Tuned, en zelfs daarmee loopt het best lekker... Vind alleen het raken van de koelkap een groot manco op een luchtkoeler, voor mij al voldoende reden om over te stappen op een andere uitlaat...
Het gaat nog steeds goed :) Maar ja, ik rij ook zo goed als niet. Die pijp heeft een mooie inkeping erin gebrand zodat het nu wel goed gaat :)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Jolly Moto is inderdaad een lekkere allrounder... Ik heb hem zelf op een DR Tuned, en zelfs daarmee loopt het best lekker... Vind alleen het raken van de koelkap een groot manco op een luchtkoeler, voor mij al voldoende reden om over te stappen op een andere uitlaat...
Bij mij raakt hij helemaal niets.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Jolly Moto is inderdaad een lekkere allrounder... Ik heb hem zelf op een DR Tuned, en zelfs daarmee loopt het best lekker... Vind alleen het raken van de koelkap een groot manco op een luchtkoeler, voor mij al voldoende reden om over te stappen op een andere uitlaat...

Ik heb nu ook een jolly op mijn runner en die loopt tegen mijn carter. Er zit zo'n grote schijf op waar je m op je cil. vast zet. die zit tegen mijn carter. Is dat normaal? je hoort ook als je over hobbels gaat m er onwijs tegen aan trillen.

ontoppic: jolly heeft een brede powerband.
 
Mijn Jolly zat ook tegen het carter aan... De ring van de losse flens moet je ff bewerken, en nix meer aan de hand... Verschilt van cilinder tot cilinder... Als hij hard trilt; wat voor veren gebruik je om de uitlaat te bevestigen @uitlaatflens?
 
Ik heb de uitlaat 2de hands gekocht. De veren zijn (vind ik) super licht. Ik zette ze er met heel veel gemak op.
Ik ga de ring van de losse flens ffies bewerken.
Bedankt.
 
Is bij jullie de bevestiging van de uitlaatflens aan de cilinder, waar je dus je schroeffies doorheen in de cilinder draait. ook krom? Vind het erg onpraktisch.
 
Back
Top