Jolly Moto of Yasuni??

Yoram

Scoot- Lover!!
Hay,

Ik heb ff jullie deskundige hulp nodig. Welke uitlaat is kwalitatief gezien beter, de Jolly Moto 70, of een Yasuni c20 ? En welke presteert het best op een mallosi MHR 70 ? :?

Thanks...
 
Advertisement - register to remove this

Op een Adly? Da's Minarelli toch? En heb je een MHR replica zoals in je profiel staat? Met een Replica zou ik een Yasuni R nemen..

Geen Jollymoto op Minarelli nemen...
 
Maar ja, met een c 20 zou hij niet langzamer gaan als een R, dus als ik ooit een keer een getunede cilinder koop hoef ik niet weer eens zo'n pijp te kopen, heb namelijk geen geld boom in de tuin!! :#
 
c16 moet echt wel voldoen aan een MHR-replica. Yasuni R zal ook wel leuk zijn, For Race is kutkwaliteit.
Ohja en like Arne said, geen Jolly op mina. Ze hebben nog wel es de neigingen om te scheuren...
Wat dacht je van een Evo pijp? Die lijken me ook wel leuk op MHR-replica...
 
Originally posted by Daanje
c16 moet echt wel voldoen aan een MHR-replica. Yasuni R zal ook wel leuk zijn, For Race is kutkwaliteit.
Ohja en like Arne said, geen Jolly op mina. Ze hebben nog wel es de neigingen om te scheuren...
Wat dacht je van een Evo pijp? Die lijken me ook wel leuk op MHR-replica...

Nee Evo is geen kutkwaliteit |(
 
Originally posted by Daanje
c16 moet echt wel voldoen aan een MHR-replica. Yasuni R zal ook wel leuk zijn, For Race is kutkwaliteit.
Ohja en like Arne said, geen Jolly op mina. Ze hebben nog wel es de neigingen om te scheuren...
Wat dacht je van een Evo pijp? Die lijken me ook wel leuk op MHR-replica...

en waarom is mijn for race deze maand al 2 jaar geworden? :)

Wel ff zeggen dat na een paar weken me demper onderweg naar school eraf rotte :p
 
Originally posted by Ray_speedake


en waarom is mijn for race deze maand al 2 jaar geworden? :)

Wel ff zeggen dat na een paar weken me demper onderweg naar school eraf rotte :p

Uit mijn en me broertjes ervaring blijkt dat de For Race kutkwaliteit is...
 
Originally posted by Yoram
Maar ja, met een c 20 zou hij niet langzamer gaan als een R, dus als ik ooit een keer een getunede cilinder koop hoef ik niet weer eens zo'n pijp te kopen, heb namelijk geen geld boom in de tuin!! :#
waarom denk je dat?
die c20 is echt te hoog gegrepen voor op std mhr replica. Ik denk dat je met R verder komt dan.
 
Originally posted by DE BOEM :)

waarom denk je dat?
die c20 is echt te hoog gegrepen voor op std mhr replica. Ik denk dat je met R verder komt dan.

Op mijn advies af gaat Sebastard een c16 proberen op de MHR-replica.
Hij laat prestaties wel weten als hij het eronder heeft neem ik aan ;)
 
Mijn for race demper is er na welgeteld 4 weken ook afgevlogen , net niet in de vooruit van een auto die achter me reed >> zeer verantwoorde uitlaat :x
 
Back
Top