Ja, apart is het zeker.Zou goed kunnen inderdaad. Toch gek aangezien er geen vegen op de zuiger zitten ter hoogte van de veer. Ik heb wel besloten een ander cillinder setje te gaan kopen.
Misschien wel. Ben er nog niet aan uit. Als ik naar de reglementen kijken dan moet ik in 70cc blijven wil ik in een klasse rijden waar ik met mijn project niet tussen de laagvliegende zelfbouwframes kom. Kan dus ook zijn dat ik voor een gewone 7t ga. Misschien wel de factory tuned versie.Ja, apart is het zeker.
Snap ik! Op een gegeven moment is het klaar!
Dezelfde cilinder of nu toch naar de 86cc ?
7T.Misschien wel. Ben er nog niet aan uit. Als ik naar de reglementen kijken dan moet ik in 70cc blijven wil ik in een klasse rijden waar ik met mijn project niet tussen de laagvliegende zelfbouwframes kom. Kan dus ook zijn dat ik voor een gewone 7t ga. Misschien wel de factory tuned versie.
Weet ik heel zeker. Big end is goed zover ik kan beoordelen.Weet je zeker dat de zuiger de kop niet raakt? Bigend nog goed?
Ook dat weer ik zeker inderdaad.Wel apart.. weet je zeker dat de zuigerveer goed gemonteerd zit? Niet op de kop oid?
Klinkt ook als een plausibele optie. Het ding is dat er dus niks zichtbaar is op de zuiger of kop. Bij een dynamische belasting waardoor de zuiger ergens tegenaan slaat of schaaft dan zou dat zichtbaar moeten zijn.Met deze foto's zou ik idd ook denken dat er ergens nog vuil/grid in het carter zit. Dit hoort niet zo.
Ik heb zelf ooit ook eens een small end en een andere keer bigend gehad wat slecht/kapot ging. Dan krijg je zoveel speling dat onder dynamische belasting de zuiger de kop raakt. Toen zat bij mij ook de zuigerveer vast in de zuiger. Vandaar mijn eerdere reactie.
In jouw geval.... toch het blok een keer openen...
Ik vermoed dat ik deze kanalen niet goed uitgespoeld heb en dat dit nu loskomt door de brandstof. Die fijnstof komt tussen de zuigerveer waardoor deze gaat klemmen.Klinkt ook als een plausibele optie. Het ding is dat er dus niks zichtbaar is op de zuiger of kop. Bij een dynamische belasting waardoor de zuiger ergens tegenaan slaat of schaaft dan zou dat zichtbaar moeten zijn.
Ik ga het blokje doorspoelen. En nog eens proberen.
Dat hoort jonge! ;-)Mooi!
Ook weer voor elkaar.
Klinkt goed!
Had zelf de muziek er uit gesloopt maar zal wel een Insta ding zijn.
Thanks. Voor onsteking is 2.25mm advies van hpi. Op de testbank gaan we daar nog wel iets mee spelen.op hoeveel mm voorontsteking heb jij je rotor staan? zie een foto met 2mm voorbij komen.
hpi kan je beter op 3.5mm zetten. (probeer met je mee tedenken met je probleem)
gr michael
Ik zal wel te oud of te stug zijn om dat te begrijpen.Dat hoort jonge! ;-)
Je bent zo oud als je je voelt. Ben niet de jongste zelf.Ik zal wel te oud of te stug zijn om dat te begrijpen.
Heb ik gedaan. Benzine was schoon toen het op het laatst uitkwam. Wat stinken die troep.Pooo nice man.. ik zou echter wel alles gaan spoelen. Als dat spul tussen je lagers is gekomen dan heb je wel een probleem...