Jog R ombouwen

gewoonjochem

Well-Known Member
Goedenavond,

Helaas is mijn sprinter Jog R warmgelopen (nog steeds AC) nu wil ik hem dus ombouwen naar een watergekoeld maar hier heb ik natuurlijk een radiateur voor nodig.

Het probleem is dat de originele Jog RR de radiateur onder de onderkappen heeft zitten.
Dit is niet een hele grote radiateur dus ben bang dat deze niet goed genoeg koelt.

Mijn vraag is of er een aerox radiateur op past, hier moet de voorkant voor bewerkt worden en ik wil er een Aerox voorkap opzetten omdat ik geen verlichting heb zal die niet in de weg zitten maar het moet wel passend gemaakt worden.

Is dit lastig of is een std. JogRR radiateur groot genoeg voor een sprinter JogR.
 
Advertisement - register to remove this

Aerox radiateur past alleen voorin. Als dit een straat scooter is dan volstaat de Jog radiateur ervan uitgaande dat je af en toe gas geeft. Voor sprint gebruik waarbij je 10sec volgas geeft is het ook zeker prima. Gebruik je hem voor andere doeleinden zoals circuit, dan overstappen op Aerox radiateur.
 
Oke, reed nu lucht gekoeld maar hij liep telkens warm. Daarom wil ik dus een goede koeling, ik reed ook wel eens normaal maar vaak vol gas en dragraces af en toe.
 
Aerox Rad achter de voorkappen past wel maar denk dat het achter je voorwiel wat makkelijker past. Kan je kvs resevoir gewoon achter de voorkap. Wel ff rekening houden met het inveren van de voorvork voor je gaat beginnen met beugeltjes maken of vastlassen ;)
 
Back
Top