Je volgende barrel #39

Status
Not open for further replies.
Is het echt de moeite zoiets in te voeren? Heb er verder geen verstand van maar zijn er geen nette voor een nette prijs in Nederland te vinden?
 
Einde van de maand krijg ik ook een andere auto. C klasse station die overblijft op het werk. Zou niet mijn eigen keus zijn, maar vind het voorlopig prima.
 
Nice. 114 al gereden? Destijds voor een 116 gekeken, viel opzich niet tegen maar kon me toch niet overtuigen. Vond start/stop ook niet heel soepel.

Nog niet, staat binnenkort op het programma.. Dus nog niet helemaal 100% zeker :) Scirocco / RCZ lijkt me ook nog wel lachen.
 
Scirocco heb ik proef in gereden. Als ik zelf had mogen kiezen had ik die genomen. Automaat versie reed super.
 
Heeeeleeee andere auto maarreh, meningen?

Volvo_V40_2012_01.jpg


Volvo_V40_2012_02.jpg


[ir]http://www.autoblog.nl/gallery/0_Divers/0_Gelekt/Volvo_V40_deel_2/Volvo_V40_2012_14.jpg[/ir]

Stiekem ook wel een hele strakke bak. Pfff, gelukkig is er niet veel keus in het middensegment.
 
voor onderdelen?

denk voor trackdays

Verkoper heeft niets meer laten horen dus niet gedaan.
Maar dan zou hij idd voor trackdays worden of het blok in mijn auto hangen en nog wat onderdelen los verkopen.

@Bartj: nja, het is vaak dat ze in Nederland of bumpers en al die ongein hebben of ze vragen 5000 euro voor zo een auto. Misschien dat je hem dan voor 4200 kan meenemen maar dan vind het nog steeds een verschil wat de moeite waard is.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top