Je volgende barrel #39

Status
Not open for further replies.
vorige keer ook hoop gezeik met verzekering, ik wou enkel glas hebben, montage wou ik zelf doen. was niet mogelijk volgens hun
 
Iemand enige idee of het lastig/duur is om een aircosysteem van een golf 5 om te bouwen naar gescheiden clima? eventueel een linkje? Kan namelijk bijna geen enkele tdi vinden met gescheiden clima en vind die standaard knopjes echt te lelijk...
 
Vorige week met de vrouw een nieuwe boodschappen auto besteld!

1515516-1.jpg
 
Kofferbak van een Up is in die klasse nog best groot hoor, past wel een krat bier in de kofferbak, ik denk zelfs wel twee :p
 
Mijn moeder heeft ook zo'n ding. In het wit met 15 inch sportvelgen en leren interieur. Ding ziet er echt wel strak uit, van binnen en buiten.
 
Passen denk ik wel 2 kratten in. We hebben ook een 5 deurs besteld, niet zo mooi, maar gezien de kofferbak wel praktisch.
We hebben ook mede door het interieur voor de up gekozen. Heb je het interieur van een aygo of 107 wel eens gezien :D?? Dat was direct een no-go.

db2011au01289medium.jpg



VW_UP_RV_5.jpg
 
Er kunnen zat kratten bier in een Up! Je hebt ook nog een achterbank en een passagiersstoel waar je kratten kan opstapelen. Gaat in de Lupo net zo :p
 
Gf heeft toevallig vorige maand dr 118d verkocht en een Aygo gekocht, was wel ff wennen zegmaar:D

Maar buiten dat, ik vind het nog best prima rijden eigenlijk:)! Zeker voor dat geld, 11k heb je álle opties.
 
In een UP passen zeker kratjes bier. Dit jaar op de Wörthersee met een vrouwtje gepraat van VW. Het ging ons eigelijk alleen maar om haar, maar toch gevraagd of er een kratje bier in zou passen, en ze ging er ook nog serieus op in en liet zien dat het ging 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top