Je volgende barrel #38

Status
Not open for further replies.
Die heb ik nog. Ik heb geen fuck zin meer om aan auto's te sleutelen, vandaar een redelijk safe keuze.

En we kopen hem samen, dus ja. Een polo van die leeftijd is echt te saai, een A3 een turkenbak, Ibiza vind ik spuug lelijk, over een Fabia wil ik het geen eens hebben :). Heb ook nog aan een 206 1.6 16v XS gedacht, maar ik weet het niet..

Arne GEEN 206 nemen. Uiterlijk lijkt leuk maar het zijn echt rampen auto's! Draagarmen motorsteunen is een ramp

RED-M70-V12-500x332.jpg

e34-500x332.jpg

img_6394-500x333.jpg

img_6357-500x333.jpg

Dik zoon e34 met V12 8)

Gewoon een cooper halen! :W

[ir]http://i1215.photobucket.com/albums/cc504/Kontreet/4664276792_cdbb6a6e34_b.jpg[/ir]

Arne GEEN 206 nemen. Uiterlijk lijkt leuk maar het zijn echt rampen auto's! Draagarmen motorsteunen is een ramp

Heb er drie gehad, nieuwe destijds, lease. Dat van die draagarmen had ik idd al gelezen. Dunne plaatwerk is ook zoiets, voel je al aan de achterklep bijvoorbeeld..

De pre 2003 of 2004 modellen hebben na verloop van tijd nogal eens problemen met de versnellingsbak. Volgens mij was het de achteruit die dan problemen gaf.

Als ik dat dak e.d. zo zie, denk ik eerder dat de brandweer hem eruit heeft geknipt en daarom de auto een beetje de vernieling in geholpen heeft..

Heb er drie gehad, nieuwe destijds, lease. Dat van die draagarmen had ik idd al gelezen. Dunne plaatwerk is ook zoiets, voel je al aan de achterklep bijvoorbeeld..

Mag binnenkort alweer een draagarm vervangen nu linksvoor. Ik dacht een goedkope auto te hebben gekocht qua onderhoud en brandstof helaas.. Ik denk dat ik er nog een jaar in rij en dan mag hij van mij de cross in (Bj 2001 met 144K)

Als ik dat dak e.d. zo zie, denk ik eerder dat de brandweer hem eruit heeft geknipt en daarom de auto een beetje de vernieling in geholpen heeft..

Ben er bij geweest en ook gevraagd hoe en wat, brandweer heeft alleen de bestuurdersdeur opengemaakt. Auto staat op de foto's zoals hij gecrasht is..

Re-de-lijk bizar inderdaad, zelf ook nog nooit gezien dat een auto er zo erg uit zag na een crash en de bestuurder er zo goed vanaf kwam.

Enige letsel was... een gebroken enkel :P

Arne, je moet eens met Koev gaan praten ;) Die heeft ook een leuke Cooper.

Mini's zijn tof maar wel ontzettend onpraktisch. Maandje in 1 gereden en eigenlijk kun je er niet goed in zitten met +3 personen, om over de bagageruimte maar helemaal niet te spreken.

Leon 20vt topsport niks?

Overigens vind ik een S nergens voor nodig, met een gewone Cooper kun je al hard genoeg hoeken. Alleen zou ik geen zilverkleurige nemen *gaapt*.

Status
Not open for further replies.
Back