Iva e go S5 accu

Plofkonijn

New Member
Goedenavond,

Ik heb even een vraag, wij hebben Iva e go S5 besteld, en ik kijk zo naar een extra accu, maar ik zie 2 modellen, een 24 AH en een 26 AH. Welke heb ik nou nodig?

We willen de accu's om en om gebruiken en eventueel allebei tegelijk.

Alvast hartelijk dank voor de uitleg ^^

Groet,

Chris
 
Advertisement - register to remove this

Het enige grote verschil is de prijs! (€ 400,00 meer per 2 als je mazzel hebt)
Ik zou het gewoon bij de standaard 24 AH houden aangezien die 26 AH niet veel meer doet.
Ook niet als je deze tegelijkertijd gebruikt om bijvoorbeeld de actieradius te doen verdubbelen....
De laadtijd zal waarschijnlijk wel iets afwijken t.o. de 24 AH, maar daar is dan ook alles mee gezegd, zal waarschijnlijk ook iets langer meegaan maar dan nog vind ik het best wel prijzig!

Dit is natuurlijk geen verplichting uiteraard maar louter mijn mening en advies!
 
Het enige grote verschil is de prijs! (€ 400,00 meer per 2 als je mazzel hebt)
Ik zou het gewoon bij de standaard 24 AH houden aangezien die 26 AH niet veel meer doet.
Ook niet als je deze tegelijkertijd gebruikt om bijvoorbeeld de actieradius te doen verdubbelen....
De laadtijd zal waarschijnlijk wel iets afwijken t.o. de 24 AH, maar daar is dan ook alles mee gezegd, zal waarschijnlijk ook iets langer meegaan maar dan nog vind ik het best wel prijzig!

Dit is natuurlijk geen verplichting uiteraard maar louter mijn mening en advies!
Dank je wel Floris voor je advies en mening! Maar 2 AH meer zal naar mijn idee dus niet echt schelen aan kracht naar de motor of meer kilometers?

Het prijs verschil is idd erg hoog. En volgens mij werd de scooter ook standaard geleverd met de 24AH.

Best apart dat ze dan 2 verschillende modellen in omloop zijn.
 
met die grotere accu kun je net iets verder komen, zij het op zn best een paar kilometer.
en tja...; als de mensen daarvoor willen betalen, dan...
om die twee extra ampere zou ik het hogere bedrag niet neertellen.
want 2X 24AH is al niet mis, maar hoe ver je er mee komt zal in de praktijk afhangen van hoe jij met de scooter rijd, en hoe de scooter is afgesteld.
 
Het is inderdaad zo dat 24 AH de standaard norm is voor de beide scooters.
Echter is er ook de Iva e go S5 Delivery model/type (bezorg scooter) en deze heeft standaard de 26 AH accu.
Is uiteraard uitwisselbaar maar nogal aan de dure kant in deze tijd!
 
met die grotere accu kun je net iets verder komen, zij het op zn best een paar kilometer.
en tja...; als de mensen daarvoor willen betalen, dan...
om die twee extra ampere zou ik het hogere bedrag niet neertellen.
want 2X 24AH is al niet mis, maar hoe ver je er mee komt zal in de praktijk afhangen van hoe jij met de scooter rijd, en hoe de scooter is afgesteld.
Thanks, dan is de keuze inderdaad snel gemaakt. ^^
Post automatically merged:

Het is inderdaad zo dat 24 AH de standaard norm is voor de beide scooters.
Echter is er ook de Iva e go S5 Delivery model/type (bezorg scooter) en deze heeft standaard de 26 AH accu.
Is uiteraard uitwisselbaar maar nogal aan de dure kant in deze tijd!
Ohhh dat was mij nog helemaal niet opgevallen, denk dat ik over dat model heen gekeken hebt. Bedankt voor je reactie en je hulp. ^^
 
Back
Top