italjet

robbiekarper

Well-Known Member
hallo ik heb een italjet formaula 50 eerst start de scooter wel toen heb best veel dingen vervangen zo als

keering lagers krukas ontsteking en terug loop uitlaat:) maar nu start ie niet meer wan als ik het probeer dan lijk het net als hij het doet met de electriche start dan haal ik de bougie eruit die is zwart niet nat zwart dush ik weet het ook niet meer ik heb bijna alles vervangen:)dush als iemand me kan helpen graag:):):)
 
Advertisement - register to remove this

heb je miss teveel olie in je mengsel zitten?
zuiger goed om gemonteerd?
verder weet je zeker dat alles goed zit, en dat je nergens tegen bent aangelopen tijdens de montage?
 
heb je miss teveel olie in je mengsel zitten?
zuiger goed om gemonteerd?
verder weet je zeker dat alles goed zit, en dat je nergens tegen bent aangelopen tijdens de montage?

de zuiger zit met pijltje naar uitlaat poort maar de olie doet ie zelf daar licht het ook niet aan :)alles zit goed want als ik probeer te starten dan gebuurt er dit het lijk of dat ie loop als ik stop met starten gebuurt er bbuuuuuuuu valt ie uit maar blijf niet lopen dush ik weet het niet bedank hoor:p:p
 
verzuipt hij? of misschien heeft ie te weinig bezine.

anders haal je even je luchtfilter eraf, en dek je hem gedeeltelijk af met je hand. en dan start je, en dan een beetje met je hand spelen meet lucht.midner lucht.
als dat niet s werkt, is je mengsel utigesloten.

Mij klinkt het alsof hij wel wil met choke, maar neit meer zonder.
 
verzuipt hij? of misschien heeft ie te weinig bezine.

anders haal je even je luchtfilter eraf, en dek je hem gedeeltelijk af met je hand. en dan start je, en dan een beetje met je hand spelen meet lucht.midner lucht.
als dat niet s werkt, is je mengsel utigesloten.

Mij klinkt het alsof hij wel wil met choke, maar neit meer zonder.
ik ga het probeeren me maat zeg valse lucht kan dat ook want zit sproeier 98 in:eek:dush benzine krijgt ie
 
Valse lucht beinvloed je brandstof mengsel inderdaad met een vast aantal, dus dat is altijd flink klote. maar hij ZOU moeten starten met je hand erop, of je hebt echt ergens een krater in je spruitstuk zitten of je carters.
 
Back
Top