Is jouw framenummer wel eens gechecked?

ik ben in 4 jaar tijd nog nooit op me papieren en frame nummer gecontroleerd en ik ben wat keren aangehouden te achtelijk het gaat ze alleen om een boete te geven voor teveel vermogen
 
te triest gewoon.

omdat het de agenten per brommer 5 minuten tijd kost om hem door de database te halen doen ze het maar niet. in 5 minuten kan je beter 2 bonnen uitschrijven dan een gestolen brommer tegen komen. want als ze een gestolen brommer tegen komen hebben ze alleen maar meer werk. in die tijd konden ze wel 100 bonnen uitschrijven.


welkom in nederland.
 
Xearo said:
te triest gewoon.

omdat het de agenten per brommer 5 minuten tijd kost om hem door de database te halen doen ze het maar niet. in 5 minuten kan je beter 2 bonnen uitschrijven dan een gestolen brommer tegen komen. want als ze een gestolen brommer tegen komen hebben ze alleen maar meer werk. in die tijd konden ze wel 100 bonnen uitschrijven.


welkom in nederland.

Bull-shit...
 
Xearo said:
leg eens uit waarom het volgens jou bullshit is.....

Agenten hebben liever een leuke zaak (gejatte scoot) dan dat ze een prentje uitschrijven... Jij heb nog het agenten-drinken-alleen-maar-koffie idee in je volgens mij...:D
 
Ik ben 1x aangehouden, omdat een polotje voor me stopte terwijl ik voorover hing en me carb aan het afstellen was (in de begin periode vanme scooter).... Zonder kappen, verz. plaatje, helm... Maar hij keek dat toch echt niet na... Terwijl je dan zou denken juist van wel... (misschien omdat het een dorp is :S)
 
Back
Top