This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Is jouw framenummer wel eens gechecked?

rijden zonder verzekering...gingen die agente met paar man er onder kruipe onder mijn oude verroeste kymcotje bleek dat alles wegwasgeroest moets scoot achter laten das alweer 1 jaar geleden precies
 
nog nooit gecheckt....
vind eigenlijk wel dat ze dat moeten doen want je kan zoals eerder gezegt makkelijk met een gestolen scooter rijden.
 
Jah ze moeten het vaker checken! Want er worden wel erg veel scooters gejat en die duiken vaak nooit meer op.

Mijn frame nummer is 1 keer gecheckt, met mij puchje. Met mijn firefox ben ik nog nooit politie tegen gekomen
 

In Rotterdam controleren ze std je framenummer....
 
Ben ook al een keer of 4 gecontroleerd op framenummer, alleen bij mijn runner had ik een of andere goedkeurings sticker niet in mijn zadelbak zitten en daar heb ik toen super veel gezeik mee gehad... terwijl framenummers gewoon 100% in orde waren
 
Ik ben pas ook nog een paar keer gecontroleerd. Bij runner zit ie lekker laag en is ie slecht zichtbaar :#
Ga maar op je knietjes zitten mevrouw de agente :X
 
ik ben er 1 keer op gecontroleerd.
lui zijn echt dom, staat ie daar zo: kijk aan die K kan ik zien dat het een bromfiets is.
ik zo: wou je zeggen dat die gele stikkers er voor de show opzitten ofzo?? :|
hij zo: iedereen kan die erop plakken.
ik zo: maar ik ben niet iedereen :L

en dan nog, laten ze me nog mooi rijden ook nog, terwijl die motorwout me inhaalde toen ik nog aan het optrekken was, zat op dat moment op de 75 :L
mooi onderuit gekomen
 
1 keer 2 jaar geleden bij roller reed ik net een week op me ding. Konden ze het niet vinden alle kappen eraf :s begrenzer gevonden maar ze konden het niet vinden stond nog in een boekje waar die zat en later heb ik hem zelf nog gevonden ook. zat gewoon op de plek die het boekje van hun beschreef
 
The Unexplained said:
Ben ook al een keer of 4 gecontroleerd op framenummer, alleen bij mijn runner had ik een of andere goedkeurings sticker niet in mijn zadelbak zitten en daar heb ik toen super veel gezeik mee gehad... terwijl framenummers gewoon 100% in orde waren

Kijk is door je ventilatie rooster aan de rechterkant. Waarschijnlijk zit ie daar achter.
 
A-Bizar said:
Ik ben pas ook nog een paar keer gecontroleerd. Bij runner zit ie lekker laag en is ie slecht zichtbaar :#
Ga maar op je knietjes zitten mevrouw de agente :X

Slecht zichtbaar is zelf schoonmaken en/of 25 euro bekeuring... Domme agent(e) die jou framenummer gaat schoonmaken...
 
1x toen ik even een testrondje was wezen rijden met ng getuned etc . had mn verzekeringsplaatje er niet op + papieren niet bij. Werd voor mn achterdeur aangehouden gvd.
 
Unforgiven_nl said:
Slecht zichtbaar is zelf schoonmaken en/of 25 euro bekeuring... Domme agent(e) die jou framenummer gaat schoonmaken...

Of domme jij als je niet weet waar die zit bij een runner
Bedoel dus dat je op je knieen moet wil je m goed kunnen lezen. want ik hou echt me scoot niet helemaal ( moet flink ) schuin ervoor.
 
ja ik ben ook een keer gecontroleerd ik werd aangehouden omdat ik 50m zonder helm had gereden naar benzinestation, maar een vriend van mij werd in utrecht in de cel gegooit (onterecht) het leek alsof er aan een letter was geklooid maar dat was onzin heeft ie 5uur in de cel gezeten!!! Die wouten zijn zo debiel, echt niet normaal...
 
A-Bizar said:
Of domme jij als je niet weet waar die zit bij een runner
Bedoel dus dat je op je knieen moet wil je m goed kunnen lezen. want ik hou echt me scoot niet helemaal ( moet flink ) schuin ervoor.

Wist niet dat we et over mij hadden?
 
Wel een slechte zaak dat er weinig gecontroleerd word. Je framenummer word zelden gecontroleerd en datatag :|. Laatste maal bij de rollerbank werd er bij alleen mijn verzekering gecontroleerd, mijn framenummer en rijbewijs dus niet. Zal er toch wel mee te maken hebben dat ik motor kleding aan had
 
Bedankt voor jullie reacties, ik kan hier uit opmaken dat het toch zinvol is mn framenummer zichtbaar te houden Hoewel het inderdaad een zwaar trieste zaak is dat er (heel) weinig op gecontroleerd word.... Datatag net zoiets, ik ken niemand die daar ooit op gecontroleerd is :S mooi lullig is dat, betaal je wel geld voor, helpt verder nix :S
 

In Rotterdam std Datatag bij de rollerbank. Maar ze gebruiken die alleen als er onduidelijkheden zijn in het framenummer. Als ze een framenummer opvragen komt dan staat het datatagnummer er aan gekoppeld. En anders om (datatagnummer opvragen en het framenummer staat dr aangekoppeld). Als het framenummer goed is, waarom zouden ze dan ook nog het datatagnummer opvragen... Datatag is echt ideaal als je scooter gejat word. Framenummer kenne ze aanpassen. Datatag niet...