Is jouw framenummer wel eens gechecked?

Dickozzz

Well-Known Member
Dag mede forummers,

Ik was even wat aan het nadenken over wat restyling van mn scootertje enzo, en ik was op een gegeven moment met mn framenummer plaatje bezig.
Nu de vraag, is je framenummer wel eens gecontroleerd door de politie? Of is er gevraagt of je deze kon laten zien oid?

Ik ben hier heel benieuwd na,

Greetz

Dick
 
Advertisement - register to remove this

mijn framenummer is eergisteren gecontroleerd omdat ik geen verzekeringspapieren had.

was ook de eerste x dat ze dat deden btw
 
Last edited:
hmm, nee want ik heb zelf geen zin als strax mn kapjes gespoten zijn, dat er van die idioten het framenummerkapje jatten (SR). is een veel voorkomend probleem namelyk.
Dus ik dacht, dicht plamuren die zooi. maja moet et hele beenschild er af als een juut er om vraagt :p:p maar zelfs toen ik op de rollerbank moest keken ze niet naar et frame nummer... dus volgens mij komt et wel goed :p
 
Kben best wat keertjes op rollenbank gezet maar ze hebben echt nog nooit naar me framenummer gekeken ook niet toen ik over de 2KW zat gingen ze ook niets nakijken.
datatech heb ik trouweens ook nog nooit meegemaakt dat za dat controleren.
is dus ook eigenlijk iets nutteloos, het enige voordeel wat je ervan hebt is dat je verz. premie lager wordt.
 
Ik ging zip kopen en mevrouw agente kon het niet checken :? dus volgende dag weer gegaan en aan een mannelijke vorm gevraagd en toen kon het weer wel.

Framenummer is bij mij 3 x gecheckt sinds januari 2004
 
bij mij hebben ze er een keer om gevraagd toen ik op rollerbank stond en vroegen ze ook om me vframe nummer maar aangezien ik geen zin had om me beenschild los te halen zei ik dat er ergens onder me buddysseat zat en toen hoeftde die al niet meer te kijken hij vroeg alleen of ie gestolen was meer niet haha
 
mijn scooter heeft EN framenummer EN framenummerplaatje, ik denk dat dat tzelfde is bij een SR, dus ik denk dat het plaatje niet nodig is als ze er naar vragen (t zit er denk ik alleen omdat t framenummer ergens achter 15 andere kappen zit en dat de police t makkie'er kan checken)

Op me oude kymco dj zat geeneens een plaatje
 
bij mij ook nog nooit in bijna een jaar en 2 x aangehouden, 1 x op roller vroegen ze alleen verzekering en certificaat en 1 x voor door rood ook alleen verzekering en certificaat. nog nooit datatag of framenummer.
Ik denk da ze nooit kijken naar framenummer is teveel werk en ze kunne daarvoor tog meestal geen boete geven
 
bij mij nog nooit sinds augustus 2003

maar bij een ntt moete ze anders toch ook heel de zeikappen eraf halen voor dat ze't kunne chekke, duss
 
bij mij is het anders toch minimaal 3x gecheckt... :S Datatag nog nooit... Deze controles zouden ze nou veel vaker moeten doen... Het is nu geen enkel probleem met 'n gejatte scooter te gaan rijden
 
Back
Top