is er motorisch verschil tussen een gewone zip en een zip sp...

Advertisement - register to remove this

ik bedoel vooral al die retro scootertjes en wijven zipjes........je hoort ze nauwelijks, ik vind dat een scooter een beetje een agressief, opgefokt geluid moet maken......geeft ook meer voldoening als je het gas opentrekt lijkt me.
 
Ga niet veel zeggen, maar die Kymco Super 8 van een maat van me weet me aardig bij te houden.
Hij heeft nog maar 4k op de teller en ik 28k, maar goed. Vind het nog netjes met alleen een NCY sportvario en dergelijke.

Dan doe jij denk ik toch iets niet goed :p

Toen een vriend van me op zijn Super 8 een 80cc had kon die mij pas bijhouden en toen reden we nog maar 75-80
 
Daarom vermeld ik de KM stand ook, moet een keertje een nieuwe cilinder denks (A)
Of een fris zuigertje.

Maar die van hem rijd 65 echte, heeft ie met een TomTom gemeten, dus dat vind ik best netjes.
En hij houdt me net bij hoor, en dat is in de stad dus niet op een lang recht stuk ofz, want dan haal ik hem 10x in met gemak :D
 
ik bedoel vooral al die retro scootertjes en wijven zipjes........je hoort ze nauwelijks, ik vind dat een scooter een beetje een agressief, opgefokt geluid moet maken......geeft ook meer voldoening als je het gas opentrekt lijkt me.

dan moet je voor 2-takt gaan..
4-takt maakt nou eenmaal zon geluid op een scooter/brommer..
motoren dan weer niet maar die draaien ook andere toerentallen :+
 
Back
Top