is er motorisch verschil tussen een gewone zip en een zip sp...

Advertisement - register to remove this

Geen idee, maar als de een AC en de ander LC is, dan is de cilinder anders, de kop ook, je hebt een waterpomp en waterpomphuis ipv koelkappen en een waaier op je vliegwiel.. en er zit een radateur en misschien een andere cockpit (ivm temperatuur meter) op..
 
pia heeft geen waterpomphuis

maar een waterpomp in het blok , mina luschtgekoeld is makelijk om te bouwen

pia niet , kan je beter een watergekoeld bloken ergens vandaan zien te haalen
 
Dan maakt het echt helemaal niks meer uit of het LC of AC is, AC is prima. Ook 70cc gaat prima.
Als je standaard gaat rijden en niet harder wilt dan 65, gewoon voor de AC gaan. Die blaast net zo hard..

Melf was net iets eerder, maar je snapt het.
 
varioring eruit , die moet er iig al uit , als je alleen de uitlaat ontgrensd gaat ie teveel toeren draaien...

mja , ik zou zegggen koop eerst eens een scooter en kijk hoe deze zo al loopt ..
 
heheh ik heb al een scooter melf, daar ging het juist om, ik heb een zip sp recplica (dus een gewone zip met sp kappen) en deze loopt heerlijk, alleen je moet tegenwoordig met bromscooter op de weg rijden en dat is met een standaard snelheid gewoon vervelend omdat al die kut auto's moeilijk lopen te stressen....ik wil dus iets sneller gaan, maar niet zo snel dat ik om de haverklap aangehouden wordt door oom agent.....plus ik zou het fijn vinden alstie lekker snel optrekt......mijn richtlijn is niet harder dan 65.
 
Back
Top