hoe begrens je scooter motorisch?

booster12N

Well-Known Member
ik wil maken dat mijn scooter 55km-h RIJD ...
nu rijd hij 65 met yasuni R uitlaat en originele setup
dus enkel andere uitlaat op geplaatst en nieks anders:)

weet u het moet?

grts:p
 
Advertisement - register to remove this

Nu begin ik er een beetje genoeg van te krijgen, ik heb je meerdere malen erop gewezen om dingen in 1 topic te zetten en heb je geholpen met wat dingen. Maar nu post je weer 2 exact de zelfde dingen

Ik heb 1 topic ervan verwijderd. Volgende keer dat je t doen zal ik je warnen.
 
ja je kan um ook kut afstellen tuurlijk.....

Prop kan je zelf maken, of ring ertussen oid met een kleinere diameter. Jij wilde zo nodig een onbegrensde terugloper in al je andere topics, blijft ook niet goed he....
 
Nu begin ik er een beetje genoeg van te krijgen, ik heb je meerdere malen erop gewezen om dingen in 1 topic te zetten en heb je geholpen met wat dingen. Maar nu post je weer 2 exact de zelfde dingen

Ik heb 1 topic ervan verwijderd. Volgende keer dat je t doen zal ik je warnen.
die andere zat bij motorische onderdeel OKE sorry ik wist nie dat je quick en nog ix nie mocht gebruiken:-:
 
ja je kan um ook kut afstellen tuurlijk.....

Prop kan je zelf maken, of ring ertussen oid met een kleinere diameter. Jij wilde zo nodig een onbegrensde terugloper in al je andere topics, blijft ook niet goed he....

ja nu trekt hij lekker op van stilstand enzo...dus als ik een ring met kleine diameter zet gat hij dus niet zo van stilstand bevegen;;;?:'(
 
nee, lagere snelheid en toch dezelfde trekkracht werkt niet samen, tis of hard optrekken of lagere snelheid.... maar dat is je al een keer verteld

ja ma ik snapte het niet eerste keer:d (je zei hard optrekken is snel rijden en omgekeerd, maar ik ben niet zeker hoor)zo heb ik het eenmaal begrijpen...AHAA das gewoon super goed:winner: een ring me kleiner diameter ...gewichtjes 4.7 gram zilverenkleurigen trekveer(merk vergete:p) en een goeie afstelling=probleeeem volledig opgelost..^^(maar welke diameter van ring bepaald oefenen wss...)
 
er zijn ook wel nieuwe losse proppen te koop speciaal om een uitlaat te begrenzen , je zal hoe dan ook moeten lassen , een prop kun je er niet los in leggen.

de binnenste diameter moet iig rond de 9 a 10/11 mm liggen anders rijdt is nog te snel meestal.

een snelle uitlaat begrenzen is en blijft gewoon waardeloos , daarom zou ik er een std uitlaat onder zetten.
 
:p
er zijn ook wel nieuwe losse proppen te koop speciaal om een uitlaat te begrenzen , je zal hoe dan ook moeten lassen , een prop kun je er niet los in leggen.

de binnenste diameter moet iig rond de 9 a 10/11 mm liggen anders rijdt is nog te snel meestal.

een snelle uitlaat begrenzen is en blijft gewoon waardeloos , daarom zou ik er een std uitlaat onder zetten.
ja kheb er een gekocht ...


vandaag naar een dealer geweest en ie eeft gezegt dat hij ZONDER BEGRENSING VAN MIJN UITLAAT MAAKT DAT MIJN booster JUIST 55 rijd:)
hij gaat aan vario werken)
dus 55KM- met trekvere drukwere en andere rollen met YASUNI R
 
er zijn ook wel nieuwe losse proppen te koop speciaal om een uitlaat te begrenzen , je zal hoe dan ook moeten lassen , een prop kun je er niet los in leggen.

de binnenste diameter moet iig rond de 9 a 10/11 mm liggen anders rijdt is nog te snel meestal.

een snelle uitlaat begrenzen is en blijft gewoon waardeloos , daarom zou ik er een std uitlaat onder zetten.

pffft beetje rescanet:d maar ja als je rond de stad 50 rijd ga je meestal geen problemen hebben met ontgrensde uitlaat denk ik:p
 
Back
Top