Is dit mogelijk?

Wesley S.

DE EMHAER BOY!
Goedenmiddag,

VRAAG 1

Ik zat vandaag een beetje te klote van waar ik me rad. wil hebben aangezien me frame 19 April word gelast. Maar zou deze plaats kunnen ivb. met de carb ? Denk zelf dat het niet gaat omdat de carb dan teweinig of op verschillende manieren de lucht krijgt..

Hoe denken jullie hier over ?

dsc0455hu5.jpg


dsc0456yi7.jpg


dsc0461bv7.jpg



VRAAG 2

Hoe kan ik dit het beste oplossen, want me speed kan niet helemaal tegen me carters aan en kan moeilijk me inlaat 2/3 mm omhoog gooien, of ik zou een ophoogplaatje onder het membraam moeteb doen ?

dsc0450jn3.jpg





Alvast bedankt. :)

mvg,
Wesley.
 
Advertisement - register to remove this

Als je je carb naar voren richt zou ik het sowieso al niet doen, aangezien je warme lucht naar binnen trekt.
Ten 2e ga ik ervan uit dat er nog een zitje/buddy op komt waardoor het rad weinig wind vangt.

Ik zou een andere plek zoeken iig.
Je hebt een klein rad, dus ik zou m gewoon voorop het frame plaatsen.
Je hebt dan wel iets langere slangen nodig, maar dat is ook alleen maar gunstig icm dit radje.
Zodra je het rad op de voorkant plaatst vangt hij meer wind en er zit meer koelwater in het systeem door de langere slangen.
Dit koelt echt 10x beter dan zo'n klein radje op een ongunstige plek met korte slangen (te weinig koelwater).
 
Over 2 weken komt mijn wig (voor een achteruit richtende carb.) voor een AM6 Spruitstuk en dan als het hok eenmaal rijd ga ik eens testen wat het beste scoort. Want het is gewoon per blok verschillend hoe een vooruit gerichte inlaat reageert (dat heb ik dan gelezen bij project etc). Over de warme lucht kan ik het wel begrijpen, want dan zou ik de carb zeker schuin naar voren moeten zetten..

Over het rad. moet ik even gaan denken aangezien ik dit wel een relaxte plaats vind zodat ik me reservoir in me buddy kan plaatsen en er komt zoiezo een 12cm Fan. op het radje voor voldoende koeling...
 
Back
Top