Is dit überhaupt mogelijk?

Precizionist

Well-Known Member
Heey scooterfreaks,

Ik word binnenkort 16 ( kleine maand ),
en heb dus mijn 15e levensjaar verpest in de supermarkt om te sparen voor een scooter uiteraard :W
Nu droom ik natuurlijk van zo'n sexy Yamaha TZR 50 maar dat kost 3500 euro... op zijn goedkoopst...
Ik wil dus graag een beetje advies over wat ik het beste kan nemen,
het budget is rond de 2000 euro 2150 max.
Ik wil heel graag zo'n zelfde 'look' dus als de Yamaha TZR 50/Aprilia RS50/Rieju RS2 PRO/Matrix
Schakelbrommer.
Ik heb totaal geen verstand van scooters ( nog niet ).
Daarom vraag ik het hier.}

Stel dat je nou zegt : jongen stop maar met je 2000 euro en neem gewoon lekker een mooie Aprilia Street of Peugeot Speedfight 2,
Mag je ook doen 9||6

Alsoo, als het 2ehands is wil ik liever alleen van een dealer kopen, marktplaats is 80% troep...;)

Groetjes, prec

PS: Het spijt me dat ik hier een topic over maak omdat jullie er waarschijnlijk mee overladen worden maar niemand in mijn omgeving heeft er écht verstand van.
 
Advertisement - register to remove this

Je hebt geen verstand van scooters maar je weet wel dat marktplaats 80% troep is? Op marktplaats/speurders staat genoeg goed spul hoor<] En volgens mij staan er genoeg TZR's op marktplaats voor 2000 ofzo:7
 
Je hebt geen verstand van scooters maar je weet wel dat marktplaats 80% troep is? Op marktplaats/speurders staat genoeg goed spul hoor<] En volgens mij staan er genoeg TZR's op marktplaats voor 2000 ofzo:7


Nouja, de marktplaats-trauma is dus dat mijn oom 2x een fiets daar probeerde te kopen en 2x is opgelicht, rechtzaken helpen natuurlijk niet bij marktplaats... vandaar.