Is dit een varioring?

Dannynmgn

New Member
Hallo,

Mijn sym orbit 2 4t 50cc uit 2013 (snor) rijd een beetje te hard, topsnelheid gemeten op gps is 44km/u. Om geen problemen te krijgen op de rollerbank wil ik 'm terugbrengen naar 35 km/u.

Maar nu was ik aan het kijken of toevallig de varioring verwijderd was, maar is dit nou een varioring op de foto?
 

Attachments

  • 20220204_155618.jpg
    20220204_155618.jpg
    207.3 KB · Views: 31
Advertisement - register to remove this

Voor ik een bredere varioring zou steken, zou ik eerst kijken of de cdi wel origineel is.
Want met een bredere ring gaat het blok wellicht in overtoeren draaien als er een ontgrensde cdi is gemonteerd.

Want het begrenzen met een varioring is erop gebaseerd dat het toerental ook begrensd is.

By the way, de maximaal gedoogde maximumsnelheid is niet 35 maar 34 kmpu op de rollerbank van de RDW.
 
Voor ik een bredere varioring zou steken, zou ik eerst kijken of de cdi wel origineel is.
Want met een bredere ring gaat het blok wellicht in overtoeren draaien als er een ontgrensde cdi is gemonteerd.

Want het begrenzen met een varioring is erop gebaseerd dat het toerental ook begrensd is.

By the way, de maximaal gedoogde maximumsnelheid is niet 35 maar 34 kmpu op de rollerbank van de RDW.
dat geld ook voor de bank die de politie gebruikt neem ik aan max 34 en max 55 voor de andere
 
Back
Top