ik heb een kymco agility 50 en hij lekt tussen de carter en de cilinder.
ik heb het een paar keer uit elkaar gehaald en een voet pakking we tussen gedaan en vervangen alleen hij blijt steeds een beetje lucht uitglippen zodat hij niet start
hoe fix ik dit ?
Normaal als het aandraai Moment juist is ( met Moment sleutel ) moet het dicht zijn .
zo niet , probleem met de Cilindervoet dat dat niet vlak is , of de Carters niet vlak .
Zit de standaard Cilinder er op ? of een ander merk dan origineel .
Normaal als het aandraai Moment juist is ( met Moment sleutel ) moet het dicht zijn .
zo niet , probleem met de Cilindervoet dat dat niet vlak is , of de Carters niet vlak .
ik heb een kymco agility 50 en hij lekt tussen de carter en de cilinder.
ik heb het een paar keer uit elkaar gehaald en een voet pakking we tussen gedaan en vervangen alleen hij blijt steeds een beetje lucht uitglippen zodat hij niet start
hoe fix ik dit ?
Carter+cilindervoet goed ontvetten met remreiniger+microvezel doek voetpakking netjes op zijn plaats alles kruislings aandraaien en als je geen momentsleutel hebt op gevoel doen of er een halen veiligste en beste optie is er een halen
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.