Irritante Tramrailsjes en ander glad wegdek-verneuking

psycho

Well-Known Member
Jaja... de tijd van regen en kou komt er weer aan(is er al maarja...).

Nu komen ook de tramrailsjes en verbindingsstukken van het wegdek weer lekker glad uit de bocht...

Wie is er weleens uitgegleden met de scooter over dat soort ongein ?

Bij mij was dit dus vandaag het geval....
Slecht wegdek, dus mijn voorwiel komt een beetje de lucht in en land net op een glad stuk rails.... dus je weet t al....

Gelukkig niet echt veel schade, en mijn scooter nog de andere kant op kunnen gooien, anders had ik een auto geraakt tijdens het landen...

Hehe, mijn blunder als eerst gezet, dus kom maar op...

Don't Be Shy

Advertisement - register to remove this

Ik ben gelukkig nog nooit op me bek gegaan met me scoot (toen ik m nog had zeg maar) Benk toch best trots op, het enige waar ik wel een paar keer 'bijna' door op me muil was gegaan was:

- Kiezelsteentjes in bochten, en dan vooral ergelijk als het mooie bochten zijn op stukken met prachtige egaal gelegd asfalt

- Belijning op de weg in de regen, ook voor motorrijders een hel in de regen.

Vorig jaar was dat ... was de weg ergens in de winter nat geworden, vraag me niet waarom want alle wegen etc waren kurkdroog was al tijd geen neerslag geweest ...

Dus ik rij met 30 gewoon door die bocht, klappen beide wielen ineens onder de scooter weg, en zette ik mijn rechterbeen op de grond. Die werd gelijk weg geslagen maar t was voldoende om overend te blijven. Wel zere enkel rest van de dag maar geen valpartij ...

Ik zelf niet maar een vriend van mij heeft een keer me scooter geleend en vond het erg gek dat hij onderuit ging toen hij met zijn voorrem op een natte tramrails remde.. :rolleyes:

Ik ben vandaag bijna voor het eerst op mn bek geklapt :| Reed maar 15 ofzo, en ik rem.. en schiet tog bijna onderuit :| schoof bijna tegen een auto aan, kon me nog net staande houden :P

Had vandaag wel last van een wesp :| ik voelde ineens wat kriebelen net onder mn kruis.. ik kriebel, en pak iets vast.. kijk ik.. Was het een wesp 8P Dat kutbeest had me nog gestoken ook, lekkere plek, heel de dag lopen jeuken :P ging niet langs de kant van de weg staan om die angel eruit te zuigen :P

ikke over bladeren vandaag, en van die betonnenplaten die dingen zijn spekglad als je erover rijd (was bij de wittebrug in leidscheveen...) stond te w88 op een auto geef gas scooter slippen slippen slippen, had ie grip en gaan met die banaan

Tjah, jongens bladeren en ander wegdek verneukend materiaal is heel irritant en een makkelijk iets om de schuld te geven, maar daar moet je gewoon op berekend zijn.

Ik ben een keer uitgegleden over die gare tramrails. Ik moest remmen en toen lag ik ineens op de grond :(

Gelukkig naar links gevallen, dus alleen wat krasjes :)

Ik op de oude SR van alfonso, sta bij school, trek het beestje vol open, bleek het achterwiel op een bevroren plas te staan, dus ik trek een heerlijke donut met als resultaat dat ik mijn voet neerzet, op hetzelfde plasje en uitglijd, het was net pauze en je raad het al ...

De wegbelijning is in Hoofddorp btw. ook kut in de regen. die wegbelijning is zo dik, dat als je er gwoon over heen rijdt met de auto of scooter hem voelt *POK* :D

Originally posted by hebo-aeroxje
Vorig jaar was dat ... was de weg ergens in de winter nat geworden, vraag me niet waarom want alle wegen etc waren kurkdroog was al tijd geen neerslag geweest ...

Dus ik rij met 30 gewoon door die bocht, klappen beide wielen ineens onder de scooter weg, en zette ik mijn rechterbeen op de grond. Die werd gelijk weg geslagen maar t was voldoende om overend te blijven. Wel zere enkel rest van de dag maar geen valpartij ...

hoe krijg je dat voor mekaar :|

beide wielen pleitos? damn wheheh leg uit :D

ik ga altijd strak door de bochten :D nu mn standaard aan bijde kanten helemaal bij geslepen zijn door ut bochtwerk wat ik maak kan ik nu helemaal plat :D met droog weer raak ik soms mn onderkuip vind ut wel lache hoe iedereen kijkt hoe plat ik door de bocht ga :D ik maak morge wel ff foto van mn banden die zijn totaaaaaaaaaal kaal :D heb ze 3 weken :D don't ask me how i do it :D

een keertje over zo'n soort van vluchtheuvel waar je gewoon overheen kan rijden.... alleen was het toen hartje zomer en kurkdroog :rolleyes: :rolleyes:

Ik snap jullie niet echt...

In deze tijd van het jaar MOET je gewoon rekening houden met de weersomstandigheden... [als je niet op je bek wilt gaan tenminste :rolleyes:]

Back