irritante radio reclames

//\\//\\@$t€®

Ik ben altijd GEIL!!
Ik erger me af en toe echt aan die reclame`s op de radio. Radio staat de heledag aan op werk en hoor je ze wel 6 keer langskomen.
Ik vraag me af welke reclames jullie echt super irri vinden

Ik start

1: reclame van AH, Die irritante vrouwenstem :s

2: Een recente reclame van Neckerman. Je hoort dan een vent roepen van top top top toppertje ... Whaaa ik erger me er echt zo dood aan.

Kom maar los! :)

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Tim
Ik erger met veel meer aan dat ze 10 keer perdag dezelfde kut hit draaien..Wij luisteren nu sky, rtl fm of veronica.

Sky draaien ze echt vaak hetzelfde... Op de site van sky kan je al zien wat ze gaan draaien

van dat slappe ge-ouwehoer op 538 en consorten ga ik helemaal out..IK kan het door machine lawaai meestal niet of half verstaan namelijk :|

Die van ADSL slurfen ben ik helemaal zat. Domme reclame, denken dat dat grappig is ofzo :s Ook weer lekker langdradig.

En die uitgerangeerde Volumia gast met z'n klote postbank komt me ook de strot uit. :r Wat is nou de kracht van de post bank :s en dan 10x per reclame ofzo.

Originally posted by dna glacius
die reclame met dat wekker geluidje :| :| :| echt KLOTE, ben ik net wakker en dan doen ze dat wekker geluidje, WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!

Haha idd die vind ik ook vet erg.
Dat geluid is vreselijk....

Die van: Ik ben de Renauld Clio 8P is ook dom. Zegmaar die reclame waar ze zo langzaam in praten.

en trouwens, ik vind ong. alle jingles irritant. Dan vooral die van Sky Radio en 538, maar Noordzee kan er ook wat van 8P

wat ook zwaar irri is is die bass van nederland 2 's ochtends vroeg na het nieuws :| wordt je echt naar wakker van.
Maar skyradio is idd een beetje aan de herhalende kant. Beter een geheime zender erop zetten zit ook geen reclame bij :D

waar ik ook een hekel aan krijg, zijn die geluidjes op 3FM tussen elke reclameboodschap door. Bij mij op me werk draaien ze dat de hele dag, maar waar ik zit zet ik gewoon de autoradio op 538 of ID&T radio---> zwaar vet!

in vindt alle reclame irri.
Ik zoek meerstal ene geheime zzender op lekrr meezing plaatjuhs.

maar als dat er niet is hotradio als ik in de buurt ben.
en ook wle eens 538 das echt supper irri draaien wel eens 2 keer zelfde plaat in 1 uur. das echt dom.

weet niet hoe hij heet zown sms geluid van nokia komt er in voor

elke keer als die.. #$^#$%#% reclame komt kijk ik weer op me mobiel :(:|

Originally posted by Hilly
crazy in love moet echt kapot. 10000 x keer per dag.

Moet je ook geen 538 luisteren ;)

Originally posted by Z-town A3r0x
weet niet hoe hij heet zown sms geluid van nokia komt er in voor

elke keer als die.. #$^#$%#% reclame komt kijk ik weer op me mobiel :(:|

Die vind ik wel weer geinig. Op school zie je als die relame komt echt iedereen naar z'n mobie grijpen :p

Back