Internetbouwprogramma gezoekt

Yamaha Aerox

Aerox Member
heej
ben de laatste tijd steeds meer bezig sites enzo te bouwen, maar ik zoek nu een goed programma waarmee je sites kan bouwen en onderhouden. Dus geen lycospagian ofzo maar ik ga als het lukt met zo'n programma proberen een leuke siteje te maken. Iemand die een goed programma die waarmee je sites kan bouwen en onderhouden? Ik weet er wel een paar maar misschien dat jullie goeie hebben :rolleyes:

Advertisement - register to remove this

Ik ben altijd aan het knoeien geweest met frontpage. Vond ik wel makkelijk enzo. Maar nu ben ik bezig met flash. In het begin wel ff ingewikkeld ( vind ik ) maar je kunt er leuke dingen mee bouwen.

frontpage is een beetje een beginners programma, dreamweaver is het meest geavanceerd en heeft de meeste opties,word ook gebruikt door pro's, maar is ook veel lastiger in gebruik!

als je beginnend HTML bouwer bent, kan je het beste met frontpage beginnen... en dan pas overstappen op dreamweaver. sommige mensen denken hier anders over maar ik denk dat dit de makkelijkste manier is.

frontpage heeft de vertrouwde 'windows' werkwijze dus daar raak je snel bekend mee.... ben je daar wat op uitgekeken en zoek je meer, dan neem je dreamweaver.
gelijk beginnen en leren in dreamweaver is best pittig... dus ik adviseer, begin gewoon met frontpage!

Ik werk op een webdesignbureau en wij gebruiken alleen maar Dreamweaver MX voor de html. Frontpage is goed voor beginners maar als als je meer wilt kun je beter DW gebruiken. Frontpage maakt ook een hele slechte html code die alleen maar op IE browser werkt en niet op Opera en Netscape.

frontpage werkt geen eens bij mij:? :( dus ga ik toch maar voor de Dreamwaver, ik ben het een beetje aan het doorkijken, maar je moet eerst codes e.d hebbben om een site van internet te bewerken? voor de rest snap ik het allemaal wel een beetje want iemand vroeg me een nieuw ontwerp voor z'n siteje te verzinnen maar ik snap dus alleen nie echt hoe ik die site in de dreamwaver krijgt!

BVD:)

Ik werk op school ook alleen maar met Dreamweaver en daarmee kun je dus echt leuke en mooie dingen maken leuke flashknoppen toevoegen etc etc
Greetz

Back