Originally posted by Jacco
Dat gaat dus GEEN koop worden voor Jacco:'(
K, andere 80cc's dan, we hebben:
2F4R
athena
Fabrizi
....
....
Welke zijn er nog meer bekend?
(mogen ook gietijzeren zijn.)
Originally posted by streetje
Zoals ik je al heb gezegd probeer ik je zeker niet met opzet verkeerde dingen te verkopen..... Verder hoef ik je weinig uitteleggen denk ik. Kijk ik had t mischien eerder moeten nameten of het nou wel om een 80cc zou gaan maar ik heb die cil bij mn scooter los gekregen en heb er niet mee gereden. Dus ik heb er verder niet echt naar gekeken en hoorde hier van meer mensen dat het een 80cc was, ik weet nu dat dat gelul was.
Originally posted by tazmanian_devil
ik ken ook iemand hier die volgens zijn zeggen met een metraklit 80 cc op een dna rijdt ? die kerel is niet echt geloofwaardig, maar ik hoor er wel vaker verhalen over.
alleen weet ik wel dat dat ding niet barre goed presteerd, het is wel van alu dacht ik, maar met een 21 mm en een twinner wordt hij er met gemak uitgereden door een hebo ovaal met shot en 17.5 nou is die twinner natuurlijk ook niet alles, maar dit ding is dus zeker niet te vergelijken met een frabrizi ofzow
Originally posted by JohnB
voorbeeld van dom gedrag
nerd: ik heb een gilardoni 74cc
ik: dat heb je niet
nerd: wel kijk maar , staat op de doos
ik: ga rekenen boring = 47mm , slag is 39,2mm(mina)
uitkomst = 68cc
Nerd: ow hmm nja , zal wel..
Denk toch even logisch na!!
Of je veranderd de slag (wat niet t geval is) of je veranderd de boring , die ik nog niet groter heb gezien dan 48mm op pia. EN dan nog kom je niet aan de 80cc maar aan 72,x cc
Kan deze domme discussie nu gestopt worden?