ik wil een scooter kopen?

Status
Not open for further replies.

Quzan

Well-Known Member
nou ik wil een aeroxx kopen:
http://img511.imageshack.us/my.php?image=aeroxxpa9.png

motorisch:
wat zou ik er nog allemaal in moeten doen?
en hoe hard mag die lopen officieel met gele kenteken?

over spuiten:

ik wil graag de buiten kappen zwart en binnenkappen wit doen en misschien wat aeroxx stickers..:
of iets met babyblauw ofzo? ikweet t namelijk egt niet.

maar heb jij misschien nog een idee welke kleur:
en tips by het spuiten (ik heb de topic gelezen over spuiten) en welke kleur grondverf moet ik gebruiken?

help pleas

Last edited:
Advertisement - register to remove this

--- wat zou ik er nog allemaal in moeten doen?
lol, wij eten niet wat er allemaal onder zit of hoe en wat ?

--- en hoe hard mag die lopen officieel met gele kenteken?
Maximaal 45 km/h

---maar heb jij misschien nog een idee welke kleur:
en tips by het spuiten (ik heb de topic gelezen over spuiten) en welke kleur grondverf moet ik gebruiken?
de grondverf is 9/10x afhankelijk van de kleur van de scooter en die moet je zelf bepalen jouw smaak ;)

--- wat zou ik er nog allemaal in moeten doen?
lol, wij eten niet wat er allemaal onder zit of hoe en wat ?

--- en hoe hard mag die lopen officieel met gele kenteken?
Maximaal 45 km/h

---maar heb jij misschien nog een idee welke kleur:
de grondverf is 9/10x afhankelijk van de kleur van de scooter en die moet je zelf bepalen jouw smaak ;)

ik heb die jongen gevraagd wat er allemaal onder zit: hy heeft geen antwoord gegeven
ik ga vande week langs met een vriend van mij die in tegenstleling tot mij wel heelveel verstand heeft:
hoe heet zo een uitlaat?

uitlaat die er nu onder zit is een standaard pijpje van een beta ark, er staat hoogstwaarschijnlijk gianelli op het dempertje, of het is 1 of ander namaak ding look a like beta ark

Hij max maximaal 45 lopen met een geel kenteken. Ik neem aan dat je dat wel geleerd hebt tijdens het halen van je certificaat?

Hij max maximaal 45 lopen met een geel kenteken. Ik neem aan dat je dat wel geleerd hebt tijdens het halen van je certificaat?

certificaat? moet je dat halen dan?

nee maar die heb ik nog niet, ik wil eerst ff meer van die scooter weten kopen verfen en dan pas certificaat (want in 2008 vergoed me werk dat)

Ok. Nja zo op het eerste blik zou ik de scooter niet kopen. Gaar ding waar van alles aangedaan is; niet de originele uitlaat, chappy overgespoten, gaar stuurtje enz enz

gr

certificaat? moet je dat halen dan?

nee maar die heb ik nog niet, ik wil eerst ff meer van die scooter weten kopen verfen en dan pas certificaat (want in 2008 vergoed me werk dat)

valt van zn stoel :W
hoe oud ben je? 13?

tuurlijk moet je een certificaat halen om te mogen rijden..

Haha als ik het goed lees maakt die toch maar een grapje:P.

Mvg

nee ik ben egt 13 + 4 = ..

Voor de slimme onder ons:

en waarom is t een gaar ding?

Wieger zegt:

Ok. Nja zo op het eerste blik zou ik de scooter niet kopen. Gaar ding waar van alles aangedaan is; niet de originele uitlaat, chappy overgespoten, gaar stuurtje enz enz

WADAFAAAAK?

slecht gespoten kappen > klote werk om weer in orde te krijgen
roestige beta uitlaat > afgevoerd ofzo? en dan nog te cheap geweest om ff een sito plus te kopen.
Ziet er gewoon wat uitgeleefd uit, je weet nooit wie er mee bezig geweest is en hoe deskundig degene is, maar dit geeft iig een beetje een slechte indruk.

slecht gespoten kappen > klote werk om weer in orde te krijgen
roestige beta uitlaat > afgevoerd ofzo? en dan nog te cheap geweest om ff een sito plus te kopen.
Ziet er gewoon wat uitgeleefd uit, je weet nooit wie er mee bezig geweest is en hoe deskundig degene is, maar dit geeft iig een beetje een slechte indruk.

hoe zien jullie dat de spuitwerk cheap is? en wat is een sito plus dat is tog uitlaat?

en waar zie je roest?

maar tog bedankt.:)

Het gare spuitwerk zie je aan de kappen, dat zie je eenmaal gewoon (het is wat doffer als normaal + niet orgineele kleuren) maar het kan gewoon een erg slechte foto zijn. Beste is om gewoon met iemand te gaan die er wel verstand van heeft. Laat je niet gek maken voor je 1e scooter, er is altijd wel een andere te koop :)

Idd, zelf gespoten meuk.
Ding is allang een paar keer verkracht. Wss schade gereden, dus met spuitbussen overgespoten om te verhullen. Vaak nog zonder goed te schuren waardoor verf er achteraf weer afbladdert. Motorisch zal er ook wel 1 en ander aan gebeurd zijn waardoor je de kans hebt dat er iets dol of verrot is. Sowieso zijn niet standaard scooters vaak verkracht en daarom gaat ie weg.

hy heeft nog niet eens de moeite gedaan om de voorconsole helemaal zwart spuiten

als je hem kan kopen voor 400 euro zou je het meschien wel kunnen doen maar brommertje ziet er niet maar al te fris uit

hy heeft nog niet eens de moeite gedaan om de voorconsole helemaal zwart spuiten

ik denk dat dat juist de bedoeling was ;)
mja is idd niet erg goed gespoten en meer dan 400 zou ik er niet voor geven..
uit welk bouwjaar komt ie?
vraag ook of hij alle papieren nog heeft ( aankoop )
en of hij gekeurd is ( kenteken )

Hij vraagt hier toch al om advies? :+

Het is gewoon beter om een originele scooter te kopen als je er zelf niet te veel verstand van hebt.

Als je toch een opgevoerde koopt, let dan op of alles netjes is gedaan en of je niet 100 keer moet kicken voordat hij start etc.

Gewoon de standaard dingetjes "ff chekken".

Status
Not open for further replies.
Back