Wil jij op je piaggio scoot een crosstuur

silkoline

Well-Known Member
Voor de mensen met een piaggio scooter heb ik de perfecte oplossing voor een crosstuur zonder aanpssing temaken!!!!!

Koop bij een fiets/bmx handelaar een BMX clamp voor euro17,50 en bij de scooter handelaar een TNT crosstuur.

Kan je het nergens krijgen bij jou in de buurt wil ik het ook voor je bestellen en onder rembours opsturen naar je.

ιк нєв нιєя єєи ρℓααтנє ναи нσє нєт σρ мιנи zιρ ѕρ єяυιт zιєт»»»»»
Afbeelding15.jpg


Heb je vragen of wil je dat ik het voor je bestel voeg me toe of PM me maar naar xtremetuningboy@hotmail.com
(de diameter vande clamp is 22mm)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Nee, want hij verkoopt het niet zelf en maakt er geen winst op oid. Verder is spam toch het aanprijzen van een bepaalde (concurerende site).
Mocht het toch spam zijn, post het dan in Use and Abuse en niet in het betreffende topic, dan regelen de modjes het wel :*
Kan je nog wat foto's maken hiervan uit verschillende hoeken? Volgens mij schuif je deze clamp gewoonweg in je voorvork of niet? Net als een fietsstuurtje!
 
trouwens het is geen spam want veel mensen kunnen geen crosstuur krijgen voor pia dus ik wil die mensen helpen want ik heb er ook een heletijd naar gezocht
 
Back
Top