This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Ik snap er niets meer van

Da man

Well-Known Member
Ik heb een sr www AC met malossi multivar v- snaar van malossi Yasuni Z maar ik haal nu nog maar 65 op teller hoe kan dat

hoe kan dat, misschien omdat je een aarz bent?

vertel ff hoe het toeren verloop is. Maakt ie veel toeren/weinig ?!?!

anders vertel je er ff wat meer bij, zo is het toch ook niet te ruiken wat het euvel is???

Jah, vertel eens wat meer...

Hij maakt dus geen toeren? Bougie kapot, deel electrisch systeem defect (bobine ofzo), kapotte bougiedop, vuile carbu, te kleine sproeier enz...

Ze kunnen we je niet echt verder helpen...

Greetz.

Volgens mij heb ik is ooit gehoord dat de z en r begrenst zijn..Maar ik weet he tniet meer zeker...kan het overigens ook gedroomd hebben ofsow..maar weet je zeker dat er geen 'prop' of iets voor inzit?

Ik ben ik nu weer onzin aan het vertellen?

nouja.... met die gozer ken je ook niet veel... als ie nou echt eens wat meer verteld, maar je moet het er echt uit trekken...... Tjeez... Eppo

mahja, Z en R zijn volges mij niet begrensd.

Enne als je nu 'Nog maar' 65 haalt op de teller, hoeveel haalde je eerst dan? en hoeveel km's heb je al gereden? zijn er ook vage rammels oid. of andere rare geluiden?
Misschien een Nieuwe V-Snaar (versleten)?
Sproeier zal vast wel goed zijn.....

Nieuwe zuigerveren?
compressie nog wel goed?
etcetcetc.....

Denk zelluf ook eens mee...... anders schieten we er niks mee op!

Heb vandaag ook ff demper van men Yasuni R afgehaald ... en er zat wel een buisje in de demper vastgelast.

Ongeveer 1/2 cm lang ..is dit nu een begrenzer ??

Heb ff mooi plaatje gemaakt dis dus de demper zonder dempwol enzz rooie is het ringetje:

Als de 'begrenser' in de demper zou zitten..en je wilt weten of het een begrenser is..zit er maar 1 ding op...testen zonder demper {! HERRIE

Nee...

Originally posted by Bart Nrg Mc2

Onderbouw deze interessante stelling eens...

Greetz.

zal ik maar doen hij kan het vast niet

als ze met het afgesleten kantje op het uiterste punt in de vario vlak op de bodem liggen of het kantje tegen de gradenplaat

kans van 1:1000?