Iets verder opvoeren

gebruikte spullen moet je niet aan beginnen , vaak ben je dan aan het einde alleen maar duurder uit..

een cilinder moet je echt opmeten om te zien wat het is , en daarvoor ben je een micrometerset nodig ,en die heeft niet zomaar iedereen. voor hetzelfde geld koop je namelijk een hele mooie cilinder , maar wel ketsversleten..

een krukas is helemaal niet verstandig , daar kun je al helemaal niks aan zien..

torquedrivers bestaan niet voor jouw scooter , ook is het onzin om dat erop te zetten , geld verspilling.

vertandingen zijn niet zoveel setjes van ,ze zijn over het algemeen gesproken in een setje gewoon wat langer dan std.

de carburateur van deze scooter kun je niet zomaar vervangen , het spruitstuk is het probleem , daar moet dus een andere op.

nogmaal ,van gebruikt spul krijg je vaak alleen maar ellende..

met een micrometerset kom je ook nog eens 100€ hoger :P
Kan denk ik gwn een andere scooter kopen toch??
Welk blok is het beste als je gaat kijken voor een andere scooter, piaggio???

daarom kun je beter nieuw spul kopen ;)

als je een andere scooter wilt ben je daar ook weer het nodig voor kwijt ,en al met al zul je dan net zo veel kwijt zijn..

Ik heb even snel uitgerekend en prijs waarop ik uitkom is rond de 630. Dan heb ik ook alleen maar de onderdelen gerekend die je hebt opgenoemd. Voor mijn scooter heb ik 300€ betaald en ik ga niet 2x zoveel bij betalen aan onderdelen om wat meer snelheid te krijgen.

Tja, dan loopt ie wel meteen goed natuurlijk, en hoeft er een tijd niets meer aan te gebeuren.

Maar piaggio en minarelli zijn beide goede blokken.

torquedrivers moet je niet teveel naar kijken, dit heeft meer nut voor echte setups waarbij de afstelling 100% moet zijn om het vermogen eruit te laten komen.

bij simpele setups als wat jij wilt is dit totaal niet van belang..

dat is pas onnodig geld uitgeven..

Back