melf #50
Well-Known Member
gebruikte spullen moet je niet aan beginnen , vaak ben je dan aan het einde alleen maar duurder uit..
een cilinder moet je echt opmeten om te zien wat het is , en daarvoor ben je een micrometerset nodig ,en die heeft niet zomaar iedereen. voor hetzelfde geld koop je namelijk een hele mooie cilinder , maar wel ketsversleten..
een krukas is helemaal niet verstandig , daar kun je al helemaal niks aan zien..
torquedrivers bestaan niet voor jouw scooter , ook is het onzin om dat erop te zetten , geld verspilling.
vertandingen zijn niet zoveel setjes van ,ze zijn over het algemeen gesproken in een setje gewoon wat langer dan std.
de carburateur van deze scooter kun je niet zomaar vervangen , het spruitstuk is het probleem , daar moet dus een andere op.
nogmaal ,van gebruikt spul krijg je vaak alleen maar ellende..
een cilinder moet je echt opmeten om te zien wat het is , en daarvoor ben je een micrometerset nodig ,en die heeft niet zomaar iedereen. voor hetzelfde geld koop je namelijk een hele mooie cilinder , maar wel ketsversleten..
een krukas is helemaal niet verstandig , daar kun je al helemaal niks aan zien..
torquedrivers bestaan niet voor jouw scooter , ook is het onzin om dat erop te zetten , geld verspilling.
vertandingen zijn niet zoveel setjes van ,ze zijn over het algemeen gesproken in een setje gewoon wat langer dan std.
de carburateur van deze scooter kun je niet zomaar vervangen , het spruitstuk is het probleem , daar moet dus een andere op.
nogmaal ,van gebruikt spul krijg je vaak alleen maar ellende..