Dat heb ik nu ook gezegd, ik snapte alleen niet waarom hij hem niet gewoon wilde schorsen?Dan heeft de koper geen verzekeringsplicht meer. Maar als je het kenteken inlevert, moet je wel zeker zijn dat de koper overgaat tot aankoop om er zelf niet mee te blijven zitten. Ik zou het samen doen met het geld in jouw broekzak.
Groet,
Oja daar had ik nog niet eens aan gedacht, goed dat je het zegt.Bij de rdw kun je hem als sloop aanmelden. Dat houd in dat bij de brommer het kenteken vervalt. Ook zal je VIN nummer uit het systeem worden gehaald van geregistreerde voertuig.
Maar dan moet hij er niet mee rijden anders heb jij of zeker hij een probleem. De" oude" eigenaar is altijd op te sporen.
Misschien zit het tussen mijn oren maar omdat jij de laatste was die de brommer op naam had en hij maakt er misbruik van dan kun je hangen.
Ook ik heb die vraag wel eens gehad van iemand, en dat mag maar ik slijp dan de VIN weg.
Bij de rdw kun je hem als sloop aanmelden. Dat houd in dat bij de brommer het kenteken vervalt. Ook zal je VIN nummer uit het systeem worden gehaald van geregistreerde voertuig.
Maar dan moet hij er niet mee rijden anders heb jij of zeker hij een probleem. De" oude" eigenaar is altijd op te sporen.
Misschien zit het tussen mijn oren maar omdat jij de laatste was die de brommer op naam had en hij maakt er misbruik van dan kun je hangen.
Ook ik heb die vraag wel eens gehad van iemand, en dat mag maar ik slijp dan de VIN weg.
Allemaal leuk en aardig wat die vader er van vind, maar jij bent, nogmaals, verantwoordelijk voor het kenteken zolang deze op jouw naam staat.Ja die jongen zegt dat hij hem later weer wil laten keuren zodat hij nu geen verzekering hoeft. Heb hem uitgelegd wat schorsen is maar zijn pa blijft stug over het beëindigen vat het kenteken. Heb nu gezegd dat ik de nummers voor zn neus wegslijp, dat vind ie prima????
Ik snap jullie punten, en ik vind het ook een rare situatie. Maar wat die kerel dus wil is dat hij mij het geld geeft, dan ruk ik de platen er van af en slijp de nummers weg. Ik ga dit niet doen omdat dat gewoon vaag is. Maar dan zou er niks mis moeten zijn toch?
@Mdj004
Hoeveel uitleg heb je nog nodig...???
AFBLAZEN DIE HANDEL EN NIET MEER OVER NA DENKEN................!!![
Is het nu duidelijk ?