Iemand wil mijn scooter (met kenteken) kopen zonder kenteken

Mdj004

Polini race vonkjes.
Ik heb een scooter met kenteken te koop staan, nu bied iemand €150 dus ik reageer met €175 en hij zegt:”is goed als u er voor zorgt dat er geen kenteken meer op zit” waarom dat?
 
Advertisement - register to remove this

We wilden er eigenlijk op door gaan, net zo lang totdat we bevestiging en bewijs krijgen dat je het daadwerkelijk niet gedaan hebt of zal doen. Ook het telefoonnummer van die koper zouden we graag willen hebben. Dan kunnen we hem namelijk even persoonlijk benaderen. Dacht dat je dat wel zou begrijpen. Erg jammer weer!:D:p
 
We wilden er eigenlijk op door gaan, net zo lang totdat we bevestiging en bewijs krijgen dat je het daadwerkelijk niet gedaan hebt of zal doen. Ook het telefoonnummer van die koper zouden we graag willen hebben. Dan kunnen we hem namelijk even persoonlijk benaderen. Dacht dat je dat wel zou begrijpen. Erg jammer weer!:D:p
Ik heb t hem ook al gevraagd, maar natuurlijk is ie nu weer onbereikbaar:p
 
Sorry hoor, ik kan ff niet meer. KIJK FF GOED NAAR MIJN BERICHTEN. Ik heb nu al 3x gezegd dat ik ben afgehaakt. Vond het al een linke boel 8P
Post automatically merged:

Wel bedankt voor al jullie hulp.
De reden dat ik zo aan het doordrammen was is het volgende:
Je zal niet de eerste en zeker niet de laatste zijn die in goed vertrouwen de papieren meegeeft en geen vrijwaring krijgt.
Wilde je hier voor behoeden.
Ondanks mijn belerende toon, was dit alleen maar goed bedoeld.
Als dit anders overgekomen is, bied ik mijn excuses aan.
Nogmaals: ik bedoel het oprecht goed...
 
Back
Top