Iemand weet of er stationair sproeiers te koop zijn voor Deni DPD18J voor peugeot kisbee euro2

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Weet iemand misschien of er grotere stationair sproeiers te koop zijn voor de Deni DPD18J carburateur> die van een peugeot kisbee af komt.

Ik heb al 2 koop pogingen gewaagd, maar in beiden gevallen passen ze niet in de Deni carburateur,

Een setje van polini voor de pwk carb. En heb 3 zakjes voor nop gekocht op ebay in de hoop de juiste te krijgen, maar net gepast en passen ook niet.


Verschil met de gene die er al erin zat.. De nieuwe sproeiers zijn op het schroefdraad te dik..

Ook de sproeier buis waar die gaatjes erin zitten is bij de nieuwe dikker dan die van deni

Het viel mij ook overigens op dat de verkeerde sproeiers 2 om 2 gaatjes in de sproeierbuis heeft zitten.. En de deni sproeier is 2 om 1 om 2.

Ze lijken vrijwel het zelfde maar zijn toch verschillend..

Weet wel dat ik een originele op easyparts kan kopen (die 30).. Maar moet iets hebben tussen 30 en 35.. Momenteel zit er 35 in en gok dat deze te groot is (rijd er wel goed op maar stationaire lopen is altijd een drama (moet ik steeds het gas erop houden.

Ik hoopte op 31, 32, 33 te vinden.
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top