Iemand ervaring met een Ixil sport op peugeot?

Wout

Streng & rechtvaardig
Ik rijd nu std ongebrensd rond. Mede omdat ik geen geld heb. Mede omdat ik geen zin heb op veel kans op boete met snelle pijp. En de grootste reden is nog wel mn ouders, die dat ding gelijk aan de ketting leggen als er een snelle pijp onder gaat.

Daarom heb ik een beetje gekeken naar vervangingspijpen en mijn oog viel op de ixil sport. Ik hoorde van iemand dat hij een beetje sneller was en flink wat koppel gaf.

Nou vroeg ik mij af of iemand hier evaring met deze pijp heeft op peusjo, en of hij voor een vervanging een beetje goed is? of dat er betere std pijpen zijn
 
Advertisement - register to remove this

|(
{! eppo's!

dit gebeurt echt altijd hier, iemand vraagt iets, en in plaats van een antwoord gaan mensen zeggen hoe ZIJ het liever zien

ik was al van plan een dr70 eronder te gooien, maar eerst deze uitlaat en ik vraag dus gewoon naar reacties van mensen die met deze uitlaat ervaring hebben!!!!!

:|
 
Originally posted by Casper
ik denk dat als er al mensen zijn die er ervaring mee hebben ze er niet vooruit willen komen vanwege schaamtegevoelens :)

:D :D :D :D :D :D :D

:|

Het enige wat ik dus wil weten is of de ixil de beste std vervangingsuitlaat op Peugeot is, niks meer :)
 
er zijn meer rechte uitlaten, maar als je echt een vervangings pijp zoekt, dan zal het denk ik daar wel bij blijven,
andere rechte uitlaten:
gianelli spl,
" " giant,
" " metal.

de spl en de metal doen het ook goed op bv een dr, dat is van die sito nog maar de vraag.
 
ok ik zal het bekennen ;) Ik heb met peusjo + ixil sport gereden icm met malossi 70 giet en 12mm carb. Gevolg= wheelie vriendje :)

Ixil is niet super uitlaat maar zeker wel beter als std ding. Top blijft een beetje achterwege maar dat lag ook een beetje aan mijn afstelling. Icm met dr-tuned en 20mm zal dat echt wel lekker rijden.


BTW die ixil sport dingen zie je hier echt veel onder peusjo, weet niet waarom maar het is wel zo :)
 
Originally posted by Boeie
giant 2 is er niet voor zenith/peugeot d8 ik,

vriend van me had tecnigas basic op zenith, dat vlamde als een gek :rolleyes:
(ding liep wel goed voor onbegrensd)

ah klopt,wel voor speedfight,maar dan nog een metal is ook
een goed uitlaatje met flink wat koppel
 
Originally posted by sf
idd, die gaan ook redelijk, maar past een uitlaat van een sf niet onder een zenith en andersom wel?

Ik heb ook de SPL van een SF eronder hangen...moest alleen mn ophanging ietsjes aanpassen...gewoon zelf een plaatje maken met 2 gaten erin en ophangen die handel -:-
 
Back
Top