Iemand al vakantie plannen gemaakt? Renessah here we come!

Originally posted by Sjoerdyo
Vorig jaar Salou, was echt geweldig, 1 groot feest daar. Nog een stel vrouwen ontmoet die toevallig bij ons in de buurt wonen dus die we nog regelmatig zien, daarvoor naar Terschelling, dat was echt zaaad. Jaar daar weer voor naar center parcs, dat was ook lachuh met 4 vrouwen, dat was echt grappig, bbq's in het water gooien enzo, jaja bladadig.

En dit jaar naar KRETA!! Chersonisos (of hoe je het ook schrijft :p) Appartement... uhhh, effe vergeten kost wel aaredig wat: 800 Euro... Vorig jaari n Salou zaten we btw in appartement Atalaya Mar... Is bij de Koets in de straat. Geweldig genoten :)

Dan heb je vast mn broer wel eens zien langslopen. Die zat ook in Atalaya

/me gaat naar appartementencomplex Arquus :W
 
Originally posted by Wout


Dan heb je vast mn broer wel eens zien langslopen. Die zat ook in Atalaya

/me gaat naar appartementencomplex Arquus :W


:)

Hoe heet ie? En met welke maatschappij ging ie? Welke tijd... das eigenlijk het belagnrijkst... Ik ging van 23 juli t/m 8 augustus.

(oja naar Kreta ga ik 2 weken :) ook vanaf de 24e )
 
Originally posted by Enrico@nrg
Renesse|( .. De zeeuwse riviera:p

Ik ga dit jaar rijbewijs halen $$$ en nog weekje naar centerparks rellen of zo..:p

niet doen centerparcs = $$$
Ik ga ws met een paar man op een park zitten of naar renesse. En natuurlijk gaat me aerox mee 8)
 
5 tm 21 augustus naar Malgrat met 20 mensjes geloof ik, appartementencomplex Bellamar. En in juni nog een weekendje Renesse in de caravan van de ouders van een vriend...

(b)
 
gister toevallig geboek...we gaan met ze 4en naar lorret del mar ofzo, 2 juli. in een app complex

leuke dames werken er trouwens bij die reisbureau's :)
 
Zozo, zo te zien heerscht Spanje hierro zo te zien...
Lijkt me ook wel chaaf eigenlijk, maar ja wel vrij duur om er heen te gaan, alhoewel het daarro niet egt heel duur is, hoorde ik. Vriende van me vorig jaar geweest, hun zo van: Ja, lopen hier vet veel stelletjes rond, als je egt wilt neuken kun je maar beter in NL blijven... Hoe zijn jullie ervaringen?

Greetz
 
Ik gaat met paps en mams mee naar texel voor het 3e jaar. Stel vrienden komen ook elk jaar. Ik ga er dit jaar maar met de scooter erheen. Overigens wel iets van 6+ uur rijden maar ja tis het waard. Neem wel geld mee om boetes te betalen en eten en dan red ik het wel
 
hun zo van: Ja, lopen hier vet veel stelletjes rond, als je egt wilt neuken kun je maar beter in NL blijven

tsjah. als ik echt wil neuken ga ik naar vriendin maarjah, denk niet dat het uitmaakt als je in spanje of in nl op vakantie gaat .
Feit is wel dat: door het warme klimaat mensen (lees:vrouwvolk) eerder in de stemming raken. Dus Spanje Heerscht harder :)

mzzl
 
Wel leuk dat iedereen stoer doet met ik ga met 12 man .. das alleen maar irri met boeken en alles.. Ik ga naar mallorca met een maat van me 15 dagen in hotel riutort. 4 augustus
 
Uhm sorry maar ik zie dat niet als stoer doen. Hoe meer, hoe beter vind ik dan :)

Met veel man is echt gezellig. Je gaat op vakantie voor je plezier en ontspanning (en om te neuken ;) ) , is toch hardstikke tof om daar veel vrienden bij te hebben. Met 2 man lijkt mij juist minder.

Ik heb nog geen vakantie geboekt en ga dat waarschijnlijk ook niet doen, ga proberen leuk ototje te scoren :)
Het word dit jaar viva la scheveningen :D
maar ik ga over 2 weken lekker wel wintersporten :P
 
Originally posted by bissie


tsjah. als ik echt wil neuken ga ik naar vriendin maarjah, denk niet dat het uitmaakt als je in spanje of in nl op vakantie gaat .
Feit is wel dat: door het warme klimaat mensen (lees:vrouwvolk) eerder in de stemming raken. Dus Spanje Heerscht harder :)

mzzl

Valt tegen hoor, ik was in Salou, en je ziet echt heel veel gasten, maarja das gewoon echt vet, echt Nederlands daar, je loopt in Spanje over straat en iedereen die er ook loopt is gewoon nederlands, iedereen lult met elkaar, dronken gasten komen op je af (of andersom :) ) en lullen slap, en als je midden in het uitgaanssfeertje zit ff de automaten hal in ofzo, en over straat banjeren tis echt geweldig, echt een sfeer. Als je naar Salou gaat moet je zeker een keer het nachtleven in Barcelona meepakken emt de trein, en naar Pacha La Pineda (www.pacha.com) ( gaan :) Schuimparty :) Ik was er ook nog toen Tiesto er was, daar had ik ook die handtekening van hem gescoord die ik een tijd als avator heb gebruikt (ook op die avond iets anders gescoord :W ) Maja wat ik dus wil zeggen... uhmmm... mannen = 80% en vrouwen = 20% ongeveer. Maar tis ZEKER de moeite waard!!! En die 20% is genoeg... We hadden wel geluk; 2 x een groep dames als buren (1e week en 2e week), das echt gezellig, kaartje blazen enzo...

Tering ik heb echt weer zin joh... KRETA HERE I COME!!! ;)
 
is er in salou ook al een mannen overschot dan?
Dat zou ik echt matig vinden, wij gaan met 12man en 2vrouw naar salou (ja 14 totaal jah :)). ennieweej, vorig jaar zaten we in renesse,
en daar was ut echt van 90% kerel en 10% vrouw waarvan 2% lesbie.... :mad: (niet dat ik daar geen vrouwke gescoord heb natuurlijk ;))

dit jaar dus naar salou (22 julie, 10dagen) en ik had gehoord dat daar de verhoudingen wel een beetje gelijk lagen

greetz kakel
 
Originally posted by Kakelbont
is er in salou ook al een mannen overschot dan?
Dat zou ik echt matig vinden, wij gaan met 12man en 2vrouw naar salou (ja 14 totaal jah :)). ennieweej, vorig jaar zaten we in renesse,
en daar was ut echt van 90% kerel en 10% vrouw waarvan 2% lesbie.... :mad: (niet dat ik daar geen vrouwke gescoord heb natuurlijk ;))

dit jaar dus naar salou (22 julie, 10dagen) en ik had gehoord dat daar de verhoudingen wel een beetje gelijk lagen

greetz kakel

Nee joh zeker niet, zeker 80% kerel... Maarja dat hoeft de pret niet te drukken. Is gewoon vet daar. Is echt gewoon veel gebeurd in die 2 weken :)
 
hmmm masterkale, daar heb je gelijk in, met meer man is wel een gekloot met boeken..... maar dat heb ik er voor over....

grote groep = gewoon errug koel. daarbij zijn het ook nog eens al mn goeie vrienden (waar ik dus veel mee omga) en dan ga je niet met zn 2-en ofzo.....

enne, sjoerdyo, ga jij helemaal naar spanje om een handtekening van tijs te scoren? :P ik haal em gewoon in groningen, 22 feb heb ik weer een nieuwe 8) olee
 
Originally posted by Wout


Dan heb je vast mn broer wel eens zien langslopen. Die zat ook in Atalaya

/me gaat naar appartementencomplex Arquus :W

Ik ga ook naar Arquus, 2 juli met t vliegtuig, 6 man , 2x4 persoons appartement8)
 
Back
Top