Henk_de_mol
Old skool member
Salou heerschte vorig jaar hard ja..
Originally posted by Sjoerdyo
Vorig jaar Salou, was echt geweldig, 1 groot feest daar. Nog een stel vrouwen ontmoet die toevallig bij ons in de buurt wonen dus die we nog regelmatig zien, daarvoor naar Terschelling, dat was echt zaaad. Jaar daar weer voor naar center parcs, dat was ook lachuh met 4 vrouwen, dat was echt grappig, bbq's in het water gooien enzo, jaja bladadig.
En dit jaar naar KRETA!! Chersonisos (of hoe je het ook schrijft ) Appartement... uhhh, effe vergeten kost wel aaredig wat: 800 Euro... Vorig jaari n Salou zaten we btw in appartement Atalaya Mar... Is bij de Koets in de straat. Geweldig genoten
Originally posted by Wout
Dan heb je vast mn broer wel eens zien langslopen. Die zat ook in Atalaya
/me gaat naar appartementencomplex Arquus :W
Originally posted by Enrico@nrg
Renesse|( .. De zeeuwse riviera
Ik ga dit jaar rijbewijs halen $$$ en nog weekje naar centerparks rellen of zo..
hun zo van: Ja, lopen hier vet veel stelletjes rond, als je egt wilt neuken kun je maar beter in NL blijven
Originally posted by bissie
tsjah. als ik echt wil neuken ga ik naar vriendin maarjah, denk niet dat het uitmaakt als je in spanje of in nl op vakantie gaat .
Feit is wel dat: door het warme klimaat mensen (lees:vrouwvolk) eerder in de stemming raken. Dus Spanje Heerscht harder
mzzl
Originally posted by Kakelbont
is er in salou ook al een mannen overschot dan?
Dat zou ik echt matig vinden, wij gaan met 12man en 2vrouw naar salou (ja 14 totaal jah ). ennieweej, vorig jaar zaten we in renesse,
en daar was ut echt van 90% kerel en 10% vrouw waarvan 2% lesbie.... (niet dat ik daar geen vrouwke gescoord heb natuurlijk )
dit jaar dus naar salou (22 julie, 10dagen) en ik had gehoord dat daar de verhoudingen wel een beetje gelijk lagen
greetz kakel
Originally posted by Wout
Dan heb je vast mn broer wel eens zien langslopen. Die zat ook in Atalaya
/me gaat naar appartementencomplex Arquus :W