Iemand al vakantie plannen gemaakt? Renessah here we come!

Originally posted by rossi46


Ik ga ook naar Arquus, 2 juli met t vliegtuig, 6 man , 2x4 persoons appartement8)

Doe ff een roze t-shirt aan ofzo, dan herken ik je en kan ik je ff gedag zeggen ;)

:W
 
Last edited:
Originally posted by Boeie
hmmm masterkale, daar heb je gelijk in, met meer man is wel een gekloot met boeken..... maar dat heb ik er voor over....

grote groep = gewoon errug koel. daarbij zijn het ook nog eens al mn goeie vrienden (waar ik dus veel mee omga) en dan ga je niet met zn 2-en ofzo.....

enne, sjoerdyo, ga jij helemaal naar spanje om een handtekening van tijs te scoren? :p ik haal em gewoon in groningen, 22 feb heb ik weer een nieuwe 8) olee

Zeker, ik keek waar ie draaide, in Spanje dus, dus ik HUP naar Spanje :) ! Was wel leuk feestje met hem toen :)
 
Mijn favoriet is en blijft voorlopig tog ff Johan, ben nu al wel twee (!) keer live bij hem geweest, in Starlight (Gaan daar wel eens mensen heen btw?), en dat was egt vet! Masterlijke gozer + DJ
Beetje offtopic, maar goed, tog mijn topic...

Greetz
 
Op zeeeeeeker Kreta Chersonnissos, 7 juli tot 22 juli8)
Vorig jaar naar Renesse geweest, is echt nie zo vet als ze zeggen, en het weer was nog kutter dan in Engeland op een gemiddelde herfstdag:|
 
Back
Top