Iemand al vakantie plannen gemaakt? Renessah here we come!

hebo-aeroxje

Proud member
Zijn er al mensen met hun vakantie bezig hierro? Nou, wij hebben besloten maar eens aan de zomervakantie te gaan denken, en met veel zoek en speurwerk is het gelukt! Een zespersoons bungalow, via particulier, op Landal Green Parks op Schouwen Duiveland. En omdat we het niet via landal doen hebben we 400 euro korting! Lekker, nu betalen we ieder voor een weekje net 100 euro.En het is ook nog eens vlakbij Renesse! Dat wordt wel ff een gave vakantie, lekker met zun zessen feesten en gek doen, en de scoots gaan ook mee dus zijn we wel zeer mobiel, is wel zo makkelijk natuurlijk. Moet alleen wel 's avonds ff boppen natuurlijk want drank en rijden is niet slim natuurlijk. En, waar gaan jullie heen? Binnenland, buitenland, met paps en en mams? Heb er nu al zin in!

Massol :), Arthur
 
Advertisement - register to remove this

Hey Aerox !

Klinkt goed dat van Renessah !
En dat Landal Green Parks-gebeuren staat me ook wel aan . . .

Mag ik mee ? :)
 
Last edited:
Vorig jaar Salou, was echt geweldig, 1 groot feest daar. Nog een stel vrouwen ontmoet die toevallig bij ons in de buurt wonen dus die we nog regelmatig zien, daarvoor naar Terschelling, dat was echt zaaad. Jaar daar weer voor naar center parcs, dat was ook lachuh met 4 vrouwen, dat was echt grappig, bbq's in het water gooien enzo, jaja bladadig.

En dit jaar naar KRETA!! Chersonisos (of hoe je het ook schrijft :p) Appartement... uhhh, effe vergeten kost wel aaredig wat: 800 Euro... Vorig jaari n Salou zaten we btw in appartement Atalaya Mar... Is bij de Koets in de straat. Geweldig genoten :)
 
Originally posted by Da Berns
Hey Aerox !

Klinkt goed dat van Renessah !
En dat Landal Green Parks-gebeuren staat me ook wel aan . . .

Mag ik mee ? |:)

Schat, ik krijg nog geld van je weet je dat nog!
Zou ik tog binnen niet al te veel tijd maar eens overmaken, anders weet ik het zo net nog niet...

Massol

Da Berns:rolleyes:
 
Back
Top