!ideale uitlaat voor peugeot fox!

!sloeberken!

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb me onlangs een originele peugeot fox gekocht.

Deze rijd echter maar een 30km/h en in een serieuze bergop ga ik bijna niet meer vooruit...

Ik zou hem dus graag iets sneller doen gaan, door de uitlaat te veranderen, welke zou ik het beste nemen, het mag me wel niet al teveel kosten,...
 
Advertisement - register to remove this

euh snor of brom? Als het een brom is, is er toch echt iets niet goed.. Maar dan heb je wel een retesnelle cilinder eronder liggen (als ie ori is dan heh) en dan kan na een onderhoudsbeurtje met een leuk uitlaatje (Leovinci Handmade bijvoorbeeld) het wel eens hééél erg leuk gaan lopen })

Edit: wat er allemaal aan mis KAN zijn: Zuigerveren versleten, lagers dood, rollen versleten, drukveer versleten, koppelingsveren versleten, v-snaar, koppeling zelf, euhm... mja denk dat dat het wel is.. Owja en vergeet niet de begrenzers in de uitlaat (ding is 1 grote begrenzer) en in de vario (ring)
 
Gianelli Pro race uitlaat voor Fox is een leuk pijpje voor op een std cil , neem er een multivar vario bij en stel em ff goed af.

Of een mina hori, Polini For race die past er op met kleine aanpassingen aan de ophanging.
 
zoals hierboven neem een gianelli en een racevariotje
ik had op mijn fox vroeger een gianelli en een hebo vario voor sfx wel maar enkel variobus aangepast en hij loopte 90-95 teller en voor een fox is dat heeeeeeeel vet :)
 
Back
Top