Rolf@Jaguar said:Bas bas bas toch.. wat ben je nu weer allemaal van plan..? je ice ruilen tegen een area? wel fijn weer terug naar mina..spreek je vanmiddag wel 8)
Kneiter said:Volgens mij vind je het leuk om spullen naar de coater te brengen, dingen te polijsten je carter te "tunen"maarja ik hou er over op ik zie het wel als er iets klaar bent.
AeroX-70 said:PK beukende cilindertje is binnen, mooi man })
Ik kan wel een grafiekje posten wat het ding op mijn blok doet :*Bas@ICE said:Moet nog maar blijken hé, maar zal niet aan de cilinder liggen in elk geval als het niet zo zou zijn
ronnie_nrg said:En ga je hem zelf nog bijbeunen?
Mol said:Ik kan wel een grafiekje posten wat het ding op mijn blok doet :*
Suc6 met het weer in elkaar draaien iig. Wacht nog even met die Area 8P Eerst de ijs lekker in elkaar draaien en afmaken, dan pas wat anders doen. (anders zit ik weer voor niks je meuk te volgen wat weer niet afkomt)
JusSeb said:Leuk cilindertjewat zijn nu de plannen ?, mee doen met de sprints ?
Mol said:Ik kan wel een grafiekje posten wat het ding op mijn blok doet :*
Suc6 met het weer in elkaar draaien iig. Wacht nog even met die Area 8P Eerst de ijs lekker in elkaar draaien en afmaken, dan pas wat anders doen. (anders zit ik weer voor niks je meuk te volgen wat weer niet afkomt)
Bas@ICE said:Nee die niet, mol heeft het over een grafiek met een score van 26.XX......dus 21,XX pk ongeveer...
Spasta, zou je ff dat plaatje in een link willen veranderen ?.