ICE LC Project

Das mooi dan regelen we dat wel :)

Mja ik moet wel een beetje met jullie mee kunnen tuffen he..en tis financieel ook wel weer te redden dus ja...
 
Kappen weg ? nee man, vind het wel vet staan...en een scooter is geen scooter zonder kappen :p , anders heb ik zo'n gevoel dat hij niet 'af' is :)
 
Haha, topic kan wel weg..ik zoek alleen een area 51 eigenlijk en die vind ik nooit...of ik moet bijbetalen :)
Ik houd ervan om te beunen en met die ice zijn mn ideeen een beetje op... (iig , de ideeen die ik heb zijn te duur).

Ik w8 een weekje en anders gaan we ff wat leuk spul aanschaffen om te branden;

- Rotor
- Carburateur
- Lagers
- Cross Zuiger
- MHR Overrange kit

Dus reken er maar gewoon op dat ie blijft :)

Edit;

Mn nieuwe 25mm Rechte spruitstuk is ook binnen :)
 
Bas@ICE said:
Haha, topic kan wel weg..ik zoek alleen een area 51 eigenlijk en die vind ik nooit...of ik moet bijbetalen :)
Ik houd ervan om te beunen en met die ice zijn mn ideeen een beetje op... (iig , de ideeen die ik heb zijn te duur).

Ik w8 een weekje en anders gaan we ff wat leuk spul aanschaffen om te branden;

- Rotor
- Carburateur
- Lagers
- Cross Zuiger
- MHR Overrange kit

Dus reken er maar gewoon op dat ie blijft :)

Edit;

Mn nieuwe 25mm Rechte spruitstuk is ook binnen :)

waarom geef je dan ff een tijdje wat minder uit... en voer je de ideeen uit die wat meer geld kosten? :rolleyes:
 
Dan duurt het helemaal lang voor hij gaat rijden...
Hele monoarm idee enzo kost minimaal 500 euro ex voorveer totaal...vind ik zonde, dan nog liever een malossi vork.
 
ik snap er geen klote meer van je bent van plan een nieuwe setup te halen maar je bent ook bezig het zooitje te ruilen :s:(

maar het blijft een leuk project:);)
maar waarom hou je niet gewoon je dikke gepolijste voorvork;) (anders wil ik hem :p )

ik ben ook maar is begonnen met het uiterlijk:)




check me project maar bas:p
 
Zoveel verschil is het ook niet als je je hemd laat afdraaien tegenover een 85mm as.
Ik rijd zelf ook met een afgedraaid hemd @ Speed en vind dat het eigenlijk niet veel uitmaakt.
 
Back
Top