ICE LC Project

Rolf@Jaguar said:
Bas bas bas toch.. wat ben je nu weer allemaal van plan..? je ice ruilen tegen een area? wel fijn weer terug naar mina.. :p spreek je vanmiddag wel 8)


Alleen een Area ja ,maargoed weinig kans dus dan bouwen we de ice maar weer op...hopelijk over een week of 5 een leuk grafiekje :p
 
Boeiend, ik vind het leuk om zo'n ding te bouwen...

Zie het als iemand die auto's opknapt en verkoopt;) , het interesseert me niks wat iemand ervan denkt.Tis maar een scooter.

En nogmaals , er komt toch geen aanbod voor een area in project status dus mn ice zal wel gewoon weer rijdend gemaakt worden.
 
Volgens mij vind je het leuk om spullen naar de coater te brengen, dingen te polijsten je carter te "tunen" :rolleyes: maarja ik hou er over op ik zie het wel als er iets klaar bent.
 
Dude boeiend, het is maar een scooter man, moet het toch zeker zelf weten..en nogmaals, ws krijg ik toch het aanbod niet.Als ik echt graag iets anders wil verkocht ik hem wel...

Kneiter said:
Volgens mij vind je het leuk om spullen naar de coater te brengen, dingen te polijsten je carter te "tunen" :rolleyes: maarja ik hou er over op ik zie het wel als er iets klaar bent.

Mja is ook zo , alleen de mensen met de wat extremere projecten hebben familie of een pa met een bedrijf met draai , las en cnc mogelijkheden ...en die heb ik dus niet dus worden dingen als lassen , wielnaven , asjes draaien enzo een stuk duurder....
 
Last edited:
Klein updatje

Van Joor een Speed FKT gekocht met nieuwe powerseal wand.
Ben erg tevreden, nooit eerder een cilinder van een 'echte' tuner gehad, maar de kwaliteit is er vanaf te zien 8)

DSC00041.jpg


DSC00042.jpg



Blok wordt ook gekottert deze of volgende week , Keihin 28mm PWK ligt al klaar bij Marco (XSH)...Volgende week ook een nieuwe overrange kit kopen als het meezit...
Misschien volgende week ook even een yamashi as kopen + binnenrotor....


Gaat in elk geval vet worden hoop ik ! , Hopelijk over een tijdje een grafiekje..
 
Last edited:
Bas@ICE said:
Moet nog maar blijken hé ;) , maar zal niet aan de cilinder liggen in elk geval als het niet zo zou zijn ;)
Ik kan wel een grafiekje posten wat het ding op mijn blok doet :*
Suc6 met het weer in elkaar draaien iig. Wacht nog even met die Area 8P Eerst de ijs lekker in elkaar draaien en afmaken, dan pas wat anders doen. (anders zit ik weer voor niks je meuk te volgen wat weer niet afkomt :D:D:D)
 
ronnie_nrg said:
En ga je hem zelf nog bijbeunen?

Nee wat denk je zelf :D

Mol said:
Ik kan wel een grafiekje posten wat het ding op mijn blok doet :*
Suc6 met het weer in elkaar draaien iig. Wacht nog even met die Area 8P Eerst de ijs lekker in elkaar draaien en afmaken, dan pas wat anders doen. (anders zit ik weer voor niks je meuk te volgen wat weer niet afkomt :D:D:D)

Nee area kreeg ik toch niet aangeboden dus koop wel weer in voor de ice , en ik vind hem wel vet met kappen erop dus het blijft gewoon ICE ( :rolleyes: )

Post maar een grafiekje ja..

JusSeb said:
Leuk cilindertje ;) wat zijn nu de plannen ?, mee doen met de sprints ?

Mja neem hem mee naar meetings natuurlijk en ga wel sprinten maar gewoon voor de lol , ben niet echt licht en klein ofzo dus ga niet voor de serieuze winst....maarja meetings zijn een klein deel van mn scooter-dingens , gewoon gezellig branden met mensen hier uit soest is ook leuk natuurlijk :p
 
Mol said:
Ik kan wel een grafiekje posten wat het ding op mijn blok doet :*
Suc6 met het weer in elkaar draaien iig. Wacht nog even met die Area 8P Eerst de ijs lekker in elkaar draaien en afmaken, dan pas wat anders doen. (anders zit ik weer voor niks je meuk te volgen wat weer niet afkomt :D:D:D)

Bedoel je deze? (of is dat nie deze cilinder) (komt van je projectpage af)
http://img37.exs.cx/img37/1239/nrg_grafiek_mol_speed.jpg
 
Last edited:
Nee die niet, mol heeft het over een grafiek met een score van 26.XX......dus 21,XX pk ongeveer...

Spasta, zou je ff dat plaatje in een link willen veranderen ?.
 
Last edited:
Bas@ICE said:
Nee die niet, mol heeft het over een grafiek met een score van 26.XX......dus 21,XX pk ongeveer...

Spasta, zou je ff dat plaatje in een link willen veranderen ?.

ow, die ken ik niet. is wel een über vet logotje in die cilinder

(heb het een link gemaakt)
 
Back
Top