This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ICE LC Project

ben erg benieuwt ik ben nu ook bezig om strak kontje te fixe

werk alleen nu met hout makkelijk bewerkbaar alleen niet zo buigzaam

ig klinkt beun maar werkt wel

Ziet er goed uit bas! Dat jij kan knutselen joh, met groot gereedschap, en dat terwijl je op een computerschool zit

Maareh zorg ervoor dat je cilinder veilig staat en niet verneukt wordt door je zusje, want daar zijn nog wat plannen mee 8)

Dennis

MHR D.H. Tuning said:
Maareh zorg ervoor dat je cilinder veilig staat en niet verneukt wordt door je zusje, want daar zijn nog wat plannen mee 8)

Dennis

Haha , jaja mensen mn cilinder wordt ws. even getest op z'n runner zodat ie iig nog een keer loopt in mijn bezit (verkoop hem dus niet voor mensen dat gaan denken).

Last edited:
Bas@ICE said:
Haha , jaja mensen mn cilinder wordt ws. even getest op z'n runner zodat ie iig nog een keer loopt in mijn bezit (verkoop hem dus niet voor mensen dat gaan denken).

tuurlijk het zal weer niet

maare ind effe een logo uithakken

Kuit@NRG said:
tuurlijk het zal weer niet

maare ind effe een logo uithakken

Haha , als ik hem verkoop ben jij de eerste die het hoort,maarja dan heb jij onderhand ws. al een 2fast ofz
Of je moet geluk hebben dat ik mn spul wegdoe om aan rijlessen te beginnen,maar reken er maar niet op

Logo uitfrezen weet ik niet, spul knakt nogal snel dus heb geen zin om die plaat te verneuken. Plus dat ik gaas haat.

@ Witte SR

Alleen de setup, zover je daar van mag spreken
ICE zelf dus niet , plus dat er toch niemand is die hem in deze staat koopt

Daar hoef ik het komende 7 maanden nog niet aan te denken dus dat zien we dan wel.Als het uberhaupt nog allemaal ervan komt dan.

Wil hierna eerst gaan sparen voor rijlessen & rijbewijs .